Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > Fantasy, szerepjátékok

Fantasy, szerepjátékok Fantasy, RPG, szerepjáték

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #22  
Old 10-01-2007, 11:50
Massza Rex Massza Rex is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Pyarr kanál, jól kavar...beszámoló a hétvégi játékról

Keskellon szigete, Rumilant városa, 3709 tűz és fény hónapja (Adron hava) 22 napján.

A Szírti-Cápa nevű hajó 3 utazót szült a város kikötőjébe. A város ekkor még nem vette őket komolyan. Pyarroni inkvizíció magasan képzett felderítő ügynöke és két kísérője, Arel felkentje és egy világlátott kobzos nagyot szívott (ne siessünk azért ennyire előre) a sós halbűzös levegőből és a belvárosba indult… 1 hét gondtalan élet után a helyi ügynök biztonságos körülmények közt találkozhatott a tengeren túlról küldött erősítéssel (a csapattal). A terv megszületett, a lapok leosztása kerültek. (Kérdés ki húzza majd be a flöst idő előtt?)
Bálok, szerencse barlangok, bérverekedés, avagy ismerkedés a helyi potentátokkal. A bárd a patríciusok körében tesz mély benyomásokat, főleg a hölgy tagoknál, Arel felkentje pedig a kocsmákban öregbíti hírnevét változó sikerrel. Az ügynök pedig álcájában, mint gazdag kereskedő, művészetek mecénása tetszeleg és kapcsolatokat gyűjt. Szeretné befektetni a mesés családi vagyont, ami akkora összeg, hogy mindenkinek már meglódítja a fantáziáját.

Amit a városról tudni érdemes:
Sokáig toroni kézen volt, így a (tharr) kultúra ma is jelentős (a lakosság fele), de pyarron makacs hittérítői itt is szilárd hídfőt vertek, szintén a lakosság felét magukénak mondhatják. A várost a céhek vezetőiből alakult tanács irányítja. A 8 céh vegyes célokkal kormányzott, de mivel a pyar hullám után már nem volt annyira nagy egyetértés, így a 8 tanácsos (céhmester) mellé egy vallási biztost is választottak, aki mint a mérleg nyelve hol erre, hol arra billenhet el. Sajnos ez sem segített elkerülni a kirobbanó véres vallás-háborút, mely szellemének tüze több városállamra is átterjedt, hol tharr papjai ellen hirdetve irtó háborút, hol pedig a pyarr papoknak kellett menekülni. Csak a külhonból behívott (semleges vallású) zsoldos kompánia tudott rendet rakni és rendet tartani a mai napig is, így a mindenkori kapitányuk is helyett kapott a tanácsban. Mivel a kapitány nem akar balhét, ezért mindig úgy próbál szavazni, hogy egyfajta erőegyensúlyt tartson fel a két vallási fél között. De mivel a szavazások titkosak (utólag derül ki csak, hogy ki mire voksolt), így a vallási biztos kaotikus választásai miatt nem mindig a várható eredmény születik.
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1A események -Fegya- Általános beszélgetés Hódítós témákban 14333 10-23-2025 23:47
A Hódító, mint körökre osztott stratégiai játék kg-- Általános beszélgetés Hódítós témákban 53 08-03-2007 00:45


All times are GMT +1. The time now is 18:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu