| 
       |  | 
	   	   	   	   
	   	   	   	          | 
       |  | 
       | 
	| 
  | Hódító / Queosia forum http://queosia.com
 http://hodito.hu
 |  |  
       | 
	
		
	
	
		| Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |  
	
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-10-2007, 19:58
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Jan 2007 Location: Budapest 
						Posts: 2,965
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 94%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Reaktor  Nem elhanyagolható.És a kevesebb templommal nagyon nyűgös feltenni a védővarikat, a regent, és még távolozni is.
 Próbáld meg orkkal, 4-5% templommal 1000 hekin pakolgatni a sok varázslatot, meg távolozni.
 Ne adj isten vérszomjazni, térkaput nyitni.
 Elárulom, hogy szenvedni fognak a varázslóid, és nem fog menni, csak ha lemondasz valamiről.
 Csávó ember tolisként szövim golt a G ben 1000 heki körül, és még távolozni is allig maradt készülije.
 
 Paplovagról  ebben a topikban ha kérhetem ne írjunk, nemsokára összeszedem, rendszerezem, és külön topik indul neki.
 |  (Mintha ezeket csinálná egy kihegyezett ork), hadisként sztem elég lenne neki feltenni a fajit, meg a védelmet állandóra. az még azért eldöcögne 6%-on és még vérszomj is beleférne. viszont a hadisok nem tudnák ártózni...
				__________________Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni  
 
 
   |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-10-2007, 20:10
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 470
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Kutyuleee  (Mintha ezeket csinálná egy kihegyezett ork), hadisként sztem elég lenne neki feltenni a fajit, meg a védelmet állandóra. az még azért eldöcögne 6%-on és még vérszomj is beleférne. viszont a hadisok nem tudnák ártózni... |  Igen de ezek már az adott játékstílustól, meg a környezettől is függenek. 
Nincsenek általános jó döntések. 
De a 6% templom az ennek a hadisnak sztem is elég azaz 1000 hekin kb 60 
De 4% már nyűgös nagyon. |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-10-2007, 22:24
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: May 2007 Location: Budapest 
						Posts: 116
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 93%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Hüpike  amennyiben fontos a toli/vari is kérlek vki számoljon egy elfet, én most sajnos rohanok |  nem szoktam nyilvánosan számlgatni, de most teszek egy próbát: 
1000 heki, tudós elf, 100% morál, mf, íj-ló, 5 tábornokos ütés (nem fel), varik fenn.
 
ház  189 
barakk  381  -> 19812 
tanya  115 
őrtorony  100 -> 5200 (csak ennyi íj) 
kocsma  100  -> 5200 
templom  100  -> 13000 
bank  15
 
támadó erő: (csak lovak) 
t=14612*6*1,07*1,3*1,4*1,45=247562 
v=(5200*14 + 14612*2)*1,3*1,3*1,4*1,45=350014
 
toli és vari ellen +20% véderő 
toli: 5200*1,2=6240 
vari: 13000*1,2=15600 
tanya pont elég, bár ilyen elffel nem mennék...
 
fedezgetős, (kisbunker) : 
ház	189 
barakk	160  -> 8320 (van 520 üres hely képzésre...) 
tanya	121 
őrtorony	150 
kocsma	210  -> 10920 [*1,2=13104] 
templom	170  -> 22100 [*1,2=26520] 
t=0   
v=7800*14*1,3*1,3*1,4*1,45=374632
 
este van, meg nem is tudok számolni, ha valaki lektorálná...   |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 01:29
			
			
			
		 |  
	| 
		
			|  | Member |  | 
					Join Date: Jan 2007 Location: Budapest 
						Posts: 2,965
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 94%      |  |  
    
	| 
				  
 Amúgy ez a Barbár azért teccene, mert lenne egy faj akivel jót meccselhetne az ork. ha a 2 ütő gép face to face harcolna, akkor nagyon érdekes taktikázás lenne. jelen pillanatban van az Elf, vagy átmegy rajta az ork, vagy nem na bumm. akkor az ork méghúz fel barakkot, és probálkozik újra, az elf ezalatt csak imádkozhat, hogy elöbb unja meg az ork, a folyamatos épitkezést, minthogy sikerrel járna. viszont a barbárban az tetszik, hogy míg az ork akkor a leghatékonyabb ha távol van a serege,mert a védelme kevesebbet gyengül mint a többieké, addig neki dönteni kell a védelem és a támadás között, mert neki esne a legnagyobbatt ilyenkor. így nagyon érdekes taktikai harc lenne, hogy ki mikor támad. mondjuk sztem ha A-ba is játszható fajnak akarjuk akkor a faji sajátossága miatt a tábornokai számitsanak bele a klánvédelmébe is. illetve támadásnál is számitson, méghozzá, hogy addig a tábornokai mind kint lennének (mondjuk mert csak a saját vezéreikre halgatnak). Így elég erős lehetne ahoz, hogy klánba is használható legyen, de ott is megmaradna mind az elönye mind a hátránya!
 
				__________________Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni  
 
 
   |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 07:54
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Mar 2006 Location: Bp. 
						Posts: 1,634
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 köszi sasa tök jó, de hamár megragadtunk a 70-60-nál akkor olyat kéne.
 szóval
 barbár:
 támadó:16900*6*1.35*1.36*1.4=260638védő:
 védő: (5200*12+16900*2)*1.2*1.35*1.36*1.4=296726
 
 ork:
 t: 17368*6*1.45*1.3*1.4*1.2=330005
 v: (5200*12+17368*2)*1.45*1.2*1.4= 236623
 
 gnóm:
 t: 20640*6*1.55*1.4*1.06=284856
 v: (6000*12+20640*2)*1.55*1.3*1.4=319562
 
 orias: (ez itt csalóka, mert én max 10 kocsmát tartanék 1k hekin)
 t: 19432*6*1.35*1.15*1.07*1.4= 271151
 v: (5600*12+19432*2)*1.15*1.2*1.4*1.35= 276636
 
 elf:
 ház 189
 barakk 451 -> 18252 ló
 tanya 115
 őrtorony 100 -> 5200 (csak ennyi íj)
 kocsma 70
 templom 60
 bank 15
 
 t: 18252*6*1.45*1.4=222309
 v: (5200*14+18252*2)*1.3*1.2*1.45*1.4=346143
 
				__________________Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
 Elkapom a grabancodat! (#355763)  ANARCH
 Barrigon (#64904)
 Y Ddraig Goch (#428537)
 
                 Last edited by Grabi; 07-11-2007 at 07:57..
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 08:14
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Mar 2006 Location: Bp. 
						Posts: 1,634
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
				  
 rangsor szerint szerintem: 
hadi (t+v szerint rangsorolva...ez is csalóka, mert a barbár ugye itt duplán kapja a 36-36-ot t-re és v-re is ill. mindenkinek más-más stílus tetszik, vki nagyot szeret ütni, vki mg nagyot védeni...) 
1. gnóm 
2. elf 
3. ork 
4. barbár 
5. orias
 
toli védelmet néztem itt csak, mert elsősorban hadiorikat néztünk 
1. elf 
2. gnóm 
3. orias 
4. barbár, ork 
- orias maluszai elvileg hátrébb kéne sorolnia az oriast
 
vari: 
1. barbár (még nem derült ki számomra, hogy 5* pajzs marad-e) 
2. orias 
3. gnóm 
4. elf 
5. ork
 
összesítés (első hely 5p, második 4...) 
gnóm: 12 
elf: 11 
barbár: 9 
orias: 8 
ork: 6
 
remélem nem lesz olyan aki azt mondja a gnóm kétszer olyan jó, mint az ork    
azonban így ez a számolás szerintem egy butaság, mert nem 1:1:1 arányban kéne mérni a hadi, toli, varit, mert mindenkinek más fontos. nekem pl. nagyságrendekkel előrébb van a hadierő, mint a többi. más meg lopkodni szeret, neki az az első...szóval ez a sorrend szerintem nem mond el semmit.
 
ami kiderült a barbár seregben gyenge. úgy gyenge, hogy azt a hatalmas előnyt megadtuk neki, hogy minden védéshez és támadáshoz otthon vannak a vezérei, ami luxus.  
ezt kompenzálja elvileg az (5*?) tükörpajzs. így már elfogadhatónak tartom a fajt, ezzel az ember egy egész erős hadi lehet varizhatatlansággal, ami nem biztos , hogy jó. az oké, hogy gyenge volt hadilag, de a számok szerint egész jó védelemmel egész jó támadással ártózhatatlan fajt kapunk. 
ezért javaslok egy max. 3* pajzsot. 
továbbá butaságnak tartom a +10%-os mészár, puszti többletet, mert minek kategória. ahhoz pici, hogy azt mondjam ezért megéri, ahhoz meg nagy, hogy csak úgy legyen benne. 
bár pont emiatt nem értem az olyan faji hátrányokat, hogy -10% kevesebb hullás meg -10% raki...de ez az én gondom    
remélem nem számoltam el semmit
				__________________Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
 Elkapom a grabancodat! (#355763)  ANARCH
 Barrigon (#64904)
 Y Ddraig Goch (#428537)
 
                 Last edited by Grabi; 07-11-2007 at 08:18..
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 08:48
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 470
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Reaktor  Hátrányok: Haszonszerző toliakció 8% készültségigény
 
 Faji varázslat: Az emberi faj elkorcsosult hagyatéka: gyengített tükörvarázs (*3)
 |  Hüpike a nyitópostban 3* tükörvarázs van
                 Last edited by Reaktor; 07-11-2007 at 08:52..
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 08:59
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Mar 2006 Location: Bp. 
						Posts: 1,634
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 akkor egy rugóra jár az agyunk  
				__________________Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
 Elkapom a grabancodat! (#355763)  ANARCH
 Barrigon (#64904)
 Y Ddraig Goch (#428537)
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 09:05
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 470
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 Nos Hüpike számai sokat elárulnak, és nagyon fontos az a mondata miszerint a Barbár sosem duplán  kapja meg a vezérei utáni bónuszokat.
 Vagy támadásra
 Vagy védelemre
 Használhatja fel
 
 Másik gyengesége:
 Ha több sereget kell kiküldenie, akkor a vezéreit meg kell osztania, azaz a Vezérbónuszok szétforgácsolódnak.
 Míg a többi fajnál a faji haderőbónuszok, és a magas tekercs minden egyes seregnél külön-külön is megjelenik.
 
 Túl erősnek semmiképpen sem mondanám a most meglévő népszerű hadis fajokhoz.
 
 Emellett nincs semmilyen tekivédelme.
 Épp ezért gondoltam, hogy a mészárlás, pusztítás nála kicsit hatékonyabb.
 És valljuk be egy virtuóz hadis ezt jobban is élvezi, mintha kocsmásításba kezdene. Valamint ezek a különbségek színesítik a játékot.
 |  
	
		
	
	
	| 
			
			 
			
				07-11-2007, 09:28
			
			
			
		 |  
	| 
		
			
			| Member |  | 
					Join Date: Jan 2006 
						Posts: 470
					   
      
	Activity: 0% Longevity: 99%      |  |  
    
	| 
 
	Quote: 
	
		| 
					Originally Posted by Kutyuleee  mondjuk sztem ha A-ba is játszható fajnak akarjuk akkor a faji sajátossága miatt a tábornokai számitsanak bele a klánvédelmébe is. illetve támadásnál is számitson, méghozzá, hogy addig a tábornokai mind kint lennének (mondjuk mert csak a saját vezéreikre halgatnak). Így elég erős lehetne ahoz, hogy klánba is használható legyen, de ott is megmaradna mind az elönye mind a hátránya! |  Nagyon igazad van, fontos meglátás!!!
 
Legegyszerűbben úgy lehetne talán megvalósítani, hogy ha a szövetség vezére klánsereget küld ki, és a Barbár országból is megy sereg, akkor automatikusan az összes Barbár vezér csatlakozik a szövetségi sereghez. 
Ennek persze van előnye is, hátránya is, egyéniben nem tudna támadni a barbár, ha kimennek rá, programozni viszont így lenne a legkönnyebb.
 
De ha van erre más jó ötlet akkot örömmel olvasnám. |  
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) |  
		|  |  
	| Thread Tools | Search this Thread |  
	|  |  |  
	| Display Modes |  
	
	| 
		 Linear Mode |  
    | 
	|  Posting Rules |  
	| 
		
		You may not post new threads You may not post replies You may not post attachments You may not edit your posts 
 HTML code is Off 
 |  |  |  
	
		|  Similar Threads |  
	| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |  
	| Az Ember Faj Újászületése | Reaktor | Megbeszélések | 180 | 08-04-2011 08:57 |  All times are GMT +1. The time now is 02:32. 
  |  |  |  |  |  |  |