ON
A torony %-tól függő maluszt támogatom.
A játék pontos kiszámolásával kapcsolatban, például ha pontosan szeretné tudni a hadis mivel menjen az elfre, fel kell mérnie tolikkal...
ugyanez vonatkozna a maluszra is, ha akarom tudni mennyit árthat, fel kell mérni tolikkal, látom mennyi tornya van, mennyi épülete, simán kiszámolom a maluszt.
ide tartozik az, ha elmegyek lefeküdni, sosem tudhatom hány ország fog éjjel lerengetni, vagy hány fog lelopni,pláne hányszor ütnek be, ez nem jó ellenérv a kiszámíthatóságra...
jelenleg is van a játékban egy csomó olyan dolog, amit csak éplistával lehet kiszámolni...
A bonyolultságával kapcsolatban, igaz nem volt soha tolis orim, de a lopás hatékonyságának kiszámítása nekem sokkal bonyolultabbnak tűnik.
Függ a pont értéktől, körtávolságtól, faji előnyök hátrányok, és mind ez megfűszerezve egy megfoghatatlan automata védelemmel...
hmm...
Amiért támogatom :
a játékélmény : nem vállna teljesen egysíkúvá az elf használata.
megfelelő anyagi áldozatokkal átlehetne épülgetni vagy így vagy úgy.
Az ork nem ezt teszi 1-1 támadásnál, ha egy elfre menne?
vagy a gnóm nem ezt teszi, mint univerzális faj ?
mint a többi tolis vagy varis országnál, a védelem kárára megy az ilyen irányú élezés.
itt kb. úgy nézne ki, hogy a
védelem megy a tolizás, varizás kárára...
-aki tolizásra , varizásra használná a fajt, könnyebben üthető lenne
( nincs minden irányból védve, hasonlóan a többi fajhoz, de ehhez megfelelő mennyiségű tornyot kell beáldoznia !)
- aki bevédekezik, ne tudjon ártani,stb... amiért az eredeti módosítás bevezetve lett.
ha a százalékokat jól eltalálja Ati, talán továbbra is vonzónak maradna az elf faj.
ne az legyen a cél hogy teljesen
lebutítsunk, tamagosítsunk egy fajt

,
hanem ami a topic címe is :
finomítsuk
