Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > Fantasy, szerepjátékok
Register Stats Members List Today's Posts

Fantasy, szerepjátékok Fantasy, RPG, szerepjáték

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #30  
Old 01-08-2007, 08:20
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A "téliszünetben" volt időnk játszogatni egy kicsit...

DnD3. A már említett törpe harcos, és a barbár, miután úgy ahogy kijózanodott, elindult, hogy megkeressék a barbár törzsét. Alig távolodtak el a varázslótoronytól összefutottak két farkasnak látszó tűzokádó valamivel. Némi küzdelem árán az egyikkel végeztek, a másik elmenekült. A tetemet jobban megnézve már nem voltak benne biztosak, hogy farkasról van szó, mert a kutyára is igen hasonlított, így némi vita után megegyeztek, hogy akkor ez egy farkaskutya...
Mivel a barbár úgy gondolta jó lesz még valamire a farkaskutya bőre így megnyúzta, szerencsére ezzel annyi idő elmet, hogy a csapat többi tagja utolérte őket.
A pap faggatni kezdte a barbárt, hogy hova is indultak:
- Hova mentek?
- Megkeresni a törzsemet.
- Merre van a törzsed?
- Nem tudom.
- Akkor hogy akarod megkeresni őket?
- Hát megkeressük az utat.
- Milyen utat?
- Hát a földutat.
- Hova vezet az az út?
- Nem tudom.
- Akkor minek megyünk oda?
- Hallod-e te pap, te nagyon nehézen érted a dolgokat... - zárta le a barbár a beszélgetést.
Utóbb kiderült, hogy a démonok elrabolták a törzsét, és hogy annál az emlegetett földútnál látta őket utoljára, amiről persze csak sejtette, hogy merre van...

DnD3. Másik sztori.
A nagy világmegmentő kalandozásaink során egy sivatagba kerültünk, ahol a mágia kissé furcsán működött, erősen vadmágikus jelleget mutatott. A törpe vari azzal "szórakozott", hogy varázslatokat próbálgatott vajon mi lesz belőle.
vari: - Elvarázsolom a Hátas nevű varázslatot.
KM: - Miután befejezted érzed, hogy valami elkezdett mozgolódni a hátizsákodban.
- Megnézem mi az.
- A pokrócod próbál kimászni a zsákból.
- Megfogom, és nem engedem el.
- Furcsa hangokat hallasz a pokróc felől.
- Elvarázsolom a Nyelvek értése nevű varázslatot.
Vari a pokrócnak:
- Te az én pokrócom vagy, miért akarsz elszökni?
- Mert nem szeretek összehajtva lenni. Nemrég rájöttem, hogy tudok mozogni, és szeretnék kiterítve lenni.
A törpe hagyja, hogy kimásszon a pokróc, és kiterüljön, majd ráül, mire a pokróc:
- De kövér törpe vagy...
- Csend legyen vagy jön a tűzgolyó! - ripakodik rá a varázsló.
A pokróc elhallgat. Kisvártatva a törpe megszólal:
- Mondcsak, te tudsz repülni.
- Nem tudom, még nem próbáltam.
Majd addig-addig erölködött a pokróc, míg fel nem emelkedett. Így lett a törpe varinknak repülő pokróca, amivel tök jókat beszélgetett, igaz mi abból egy kukkot sem értettük...
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1A események -Fegya- Általános beszélgetés Hódítós témákban 14326 07-28-2025 11:40
A Hódító, mint körökre osztott stratégiai játék kg-- Általános beszélgetés Hódítós témákban 53 08-02-2007 23:45


All times are GMT +1. The time now is 00:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu