Azt hiszem, egy hosszabb távú, nagyobb munkával (bocsánatot kérek a fejlesztőktől

) lehetne a fajoknak különböző típusú és nevű egysége is - arra gondolok, hogy ne ugyanaz az elit álljon pl. a gnóm és az óriás barakkjában...
Így jobban közelíthetnénk a klasszikus fantasy-hez, illetve elkerülhetnénk olyan "irrealitásokat", mint a törpe lovas...
Szóval például ilyen egységei lehetnének egy elfnek (a köv. sajátos paraméterekkel):
- Hosszúíjász (4/7), Kósza (6/4), unikornislovas (7/3) - spec egység: felderítő (ha a katonák x%-át meghaladja, bizonyos % véderőtöbbletet ad)
Embernek példák:
- Alabárdos (3/6), Lándzsás (4/4), Hosszúkardos (6/5), Íjász (3/6) stb.
... ezek nyilván a teljesség igénye nélkül. Amit ettől várhatnánk, hogy realizálódnak a viszonyok (a törpének pl. nem az íjászat és a lovasság az erőssége, ugyanakkor egy gnóm inkább tényleg a varázslókra erősödhetne, az ork egységek támadóereje hatalmas lehetne, védereje viszont annyira nem, tehát mindent a klasszikushoz igazíthatnánk)
Vagyis kissé több izgalmat ígérne egy támadás kiszámítása illetve kivédése
