Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #10  
Old 01-10-2015, 19:19
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Az új személyiség bevezetésével szerintem semmi baj nincs. Minél nagyobb a választék, annál szélesebb kör igényeit tudja kiszolgálni. Szerintem ez csak pozitívum lehet

Viszont, h bele keverjem a játékélmény fokozását, szerintem lehetne abban is gondolkozni, hogy a személyiség előnyeinél is számítson bele az MF státusz..

Jelenleg, mivel nincs megfelelő utánpótlás a játékos állományban, illetve a régiek közül is egyre többen inaktívak abban érdemes lenne fejlődni, hogy az MF játékosokat kicsit jobban segítsük. Konkrétn a 40% hadierő és 10-10% toli-vari szerintem röhelyes... Érdemben egy 2 fős szövetséggel ér fel.. És hát ugye 4 ország egy szövetségben azért még további taktikai előnyöket rejt a faj kiválasztásban, a 4x annyi személyiségben stb....

Továbbá a régóta együtt játszó, összeszokott szövetségek is nagy előnyt jelentenek... szóval nem csak matematikai oldalról érdemes megvizsgálni a dolgot

Szerintem a személyiségeket tovább erősíthetné a "császár" az MF-eknél, illetve direktben MF-es személyiségeket is be lehetne vezetni.

Ami jobban segíti a rejtőzködést, nehezíti az információszerzést, segíti a felfedezést, termelést.... Ha MF-ként is életképes lenne ez a játék, akkor lehet hogy néhányan nem hagynák abba, ha feloszlik egy régi szövi, illetve néhány kezdő is tovább állná a sarat, és lenne esélye megszeretni a játékot...


illetve még annyit, hogy a személyiségek a faji sajátosságokkal együtt van ahol túl nagy előnyt jelentenek, míg máshol meg szinte 0-át

Fajhoz kötött személyiségekben is gondolkoznék, illetve fordítva, hogy bizonyos fajjal valamit ne lehessen választani... Egész egyszerűen a túl nagy előny másokkal szemben elv alapján. Pl. törpe-gazdálkodó, Félelf-tolvaj...

ezen a vonalon ha lehet finomítani, akkor más területen is lenne eredménye szerintem
Az mf nem gyenge.. ha nem tudsz úgy játszani, akkor benned van a hiba, ez esetben keress szövit..(nem keveset játszottam mfel még akkor, amikor rendes aktivitás is volt, most is van mf orim.. nekem sikerült boldogulni mindig..) Másfelől mindig hátrányban lesz, mert egy ember játszik 4 ellen.. nincs is ezzel gond.. Inkább kéne jobban motiválni az emebreket, hogy szövetségben játszanak, úgy valószínű jobban megmaradnának a játék mellett és könnyebben meg is ismernék azt..
Régi szövi nagy előny.. és? mi ezzel a baj? Elég szomorú lenne, ha nem számítana semmit a rutin és az összeszokottság..

A vége meg vicc
A tolvaj szerinted kinek kéne? hullának vagy óriásnak? Egyszer azt írod legyen fajoknak spec szem, aztán azt, hogy néhány szem túl erős nekik.. pl a toli kb félelfnek használható egyedül igazán.. törpéről nem is beszélve.. miért fáj neked, ha többet termel? így is szét vannak esve a piacok, ahogy elnézem..
__________________
same old song..
Reply With Quote
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Személyiségek Iron Megbeszélések 10 03-24-2013 22:04
Személyiségek Barracuda Segítség 11 01-10-2013 23:00
09. Személyiségek Ati Hódító Kézikönyv 2 07-16-2007 11:12
Személyiségek vs 1/A Ati Megvalósult javaslatok 163 12-16-2006 17:16
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42


All times are GMT +1. The time now is 14:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu