Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 10-29-2012, 22:30
Barbara Barbara is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
Default

Quote:
Originally Posted by Pirostraktor View Post
'Ha úgyvesszük, hogy megvalósulnának amiket írtam, tehát a 15% kocsma felesnél 30%nak felelne meg. Nézzük a variációs lehetőségeket.

1. Azt a 15%ot beteszed toronyíjnak. A +15%os védelemmel az +30%. A +20%os gnóm hadügyet és a tornyokat ugyanúgy nem múlja felül. A +30%os elffel az elf hadügye miatt ugyanúgy alulmaradna. A törpe +20% férőhelye és +10% hadügye miatt ugyanolyan védőereje lenne mint a törpnek. A +10% ork hadügy és +20% kintlévő sereg miatt ugyanakkora védőerő mint az orknak. Egyedül az óriás +15%os katonai erősségén nőne túl védelemben.

2.A +15%ot felhasználod pacikra. Támadómalusz eltörölve. Így lenne +15% támadóereje lényegében, amit a gnóm +20% hadügye simán felülmúl. A +15% óriás katona ugyanott van. A törp +10% hadügye és +10% megmaradó férőhelye a lakáshelyzeti különbség miatt 5%al nagyobb támadóerőt hagyna a törpnek a feleshez képest.

3. Variknak használod, aminek csak akkor lesz értelme, ha a felesek feltűnésével újra divatos lesz a klasszikus varis óriás. De az óriás a +10% varierősség és +10% mágiateki miatt 5%al jobb maradna.

4. Tolikra használod, ami hülyeség

Tehát alaposan végiggondolva azok a változtatások amiket leírtam nem borítanák fel a játék rendjét, és nem is annyira drasztikus az a +15% építési szabadság, mint amennyire tűnik. Csak a hátrányokon faragna és bővítené a feles felhasználási lehetőségeit, ami visszahozná az élők sorába.'
Valamit itt nagyon félreszámoltál. Ha 15%-nyi szabad építési területed van, akkor nagyon mások a számok. Eleve sántít az egész hasonlítgatás egy kicsit, mert a százalékok nem összeadódnak.
Vagy nagyon elnéztem valamit, benne van, szokásom. De azért megpróbálom lekövetni.

1. Ha feltételezzük, hogy 30% kocsma mellett van 15-15% barakkod meg tornyod, akkor ezeket építve lenne 22,5% mindkettőből, ami 50%-os véderő növekedéssel lehet számolni azonos tolvajerő mellett.
Megjegyzésképpen: egy 30% kocsmás 15/15-ös elfnél ez a megoldás amellett, hogy kategóriákkal (~50%-al) erősebb tolvaj, kevesebb, mint 1%-nyival rendelkezik csak gyengébb védelemmel és pontosan ugyanannyi épületet használt fel.

2. Ha feltételezzük, hogy 30% kocsma mellett van 15-15% barakkod meg tornyod, akkor barakkokat építve azokból lenne 30%, ami, feltételezve hogy teljesen kitámad valaki, kereken 100%-os támadóerő-növekedés azonos tolvajerő melett.

3. 15% többlet erő helyett szintén arról van szó, hogy 15% extra építési hely templomoknak. Ez még akkor is +100% varierő a jelenlegihez képest, ha feltételezzük, hogy egy 7 körös tf országról van szó eleve 15% templommal.

4. Valóban hülyeség. Sőt! De jó, hogy nem nekem kell leírnom:

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
...
Én egyáltalán nem úgy csinálnám, hogy ugyanannyi toli tartok, mint eddig és az összes többi megy haderőre. Hanem ha mondjuk a környék tolisainak, mf elfjeinek, gnómjainak 20% kocsmája van, akkor én félelfként tartanék 13-15%-t, így is 5-7%-al több marad haderőre, vagy épp varira, és másfélszer akkora tolierőm van, mint akárkinek.
...
Sőt, ha templomnak teszem a plusz helyet, akkor egy tolival és varival is árthatatlan orit kapunk.

Last edited by Barbara; 10-30-2012 at 00:14..
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szövetségi fórum vissza olvashatóságának könnyítése Rotcsa Elvetett javaslatok 11 06-05-2010 13:58
A felfrissülés mennyi mozgáspontot tölt vissza? Fanatixxx Segítség 4 03-17-2010 06:06


All times are GMT +1. The time now is 22:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu