Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > Chat
Register Stats Members List Today's Posts

Chat Általános chat-be torkollott témák... :)

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 03-19-2011, 01:48
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Kalapácska View Post
Ahogy említettem "kis helyen, kis mérteben" teherkocsi váltója elbírja csak egy kicsit nagy
F1 oda meg inkább repülőgép tervezők kellenek Lásd leggyengébb kocsi is képes nyerni (RED B....)
Minden gyári csapatnak a mérnökei és a műhyelye is teljesen független , csak a gyár anyagi háttre van mögöttük és semmi más
A tuningcégek pedig az általad említett feljavítást elég érdekesen végzik
Jó esetben a bloköntvény megmarad a többi dobós mert szart se ér és csinálnak minden alkatrészből újat , jobbat
Lehetne erről sokat írni még de fölösleges ....
persze, független a műhely, de azért mégse teljesen. lehet nem a gyárhoz tartozik szervesen, de a fejlesztések mégis átkerülnek, ahogy esetleges tapasztalat visszafelé is.
a motornál pedig pont az öntvény a kulcsa sok mindennek, az adja meg a hengerek dölés szögét, a dugattyuk átmérőjét, a hütéshez/kenéshez a vájatokat, az szab határt mindennek. a többi csak sima csere. tengelyeket cserélgetünk könnyebbre és erősebbre, jobban kisúlyozottra, dugattyut cserélünk, hogy nagyobb legyen az ürtartalom, esetleg a forma miatt jobb a nyomaték/tökéletesebb az égés (mint pl a régi skoda 120/120gls is a hengerfej alakjában tért csak el) stb. egy rendszer részelemeit cseréljük jobbra. könnyen legyártatható alakatrészekből, de ismétlem ez nem felel meg, egy komplett tervezési folyamatnak. nem ugyanaz egy erőátviteli rendszer megtervezése, mint mondjuk egy Mustangból átolozni egy ladába...

amúgy nem azért mondtam az F1-et mert hogy akkora teljesitménnyel rohangálnának, hanem a mérnöki hozzáértés miatt. pl egy F1 kocsinál nincs több 300-400 Nm nyomatéknál.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ne OFF-oljunk máshol. Pool Chat 536 06-20-2010 14:06


All times are GMT +1. The time now is 04:29.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu