Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 02-24-2011, 22:38
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 1%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
Jelenleg ami elfogadott problémának tűnik (számomra), hogy a kezdők eltűnnek 2nap után.
Az 5. csoport védelmi ideje alatt. Már a legelején.
Ezen kellene változtatni, nem a szintlépéskori védelmen. Az jó úgy ahogy van (szerintem)
Akkor mennyi legyen a védelmi idő?
1 képzésnyi?
Gondolom, az utána kapott millió sereg majd itt tartja az újakat

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
csökkenteni a tolvajlásnál a pontkülönbség miatti hatékonyság romlását.
Kicsit ütőképesebbé tenni a tolizást, több tekit vinne el egy lopásra, vagy akármi.
Kevesebb megszerezhető föld, hogy közelebb maradjanak egymáshoz a támadott és támadó orik, kevesebb aranyat fogjon a bank, hogy magasabb hekin is lehessen lopni (nem hinném hogy sokat kéne rontani rajta, de annyit mindenképp lehetne hogy ne 15-20bank fogjon le minden kp-t.
kevesebb nyersi igénye legyen az építkezésnek (most is egy két pusztítás 2-3-400mill kárt képes okozni. (talán ez is visszafogja a szöviharcokat.)
Azért ne lopjon már -/+ 10k-ról szarrá bárki...
Több tekit vihetsz, ha neked több van és a lopható orinak is több...
Mégis mennyit vigyen? 10k-ból 2k-t egyből? Vicc...
Kevesebb föld? Oké, mondjuk 200-on, de azért 2000-en ne 60 hekit üssek már alulról...
Kevesebb nyers igény? Legyél gnom vagy építész, esetleg törpe...
Pont azt vennéd el, ami a pusztítás lényege, hogy kopjon az ellen tartaléka (persze morál is számít )
A szöviharcokat ez nem fogja vissza, inkább a sűrű "ismerőshálózat"

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
1. szerintem a szövi részesedés változtathatósága nagyon meggyorsítja a szövik feljutását
2. az elf nem tud gyújtani
Miért baj, ha nem szakad szét pár földelés után a szövid? De állíthatod 0-ra, ha neked úgy jobb...
miért ne tudna gyújtani az elf? hogy nem éri meg? az igaz, de "cserébe" van pár bónusza...
Az óriás tényleg nem tud gyújtani, az nem baj?

Quote:
Originally Posted by Kubbi View Post
Szerintem nincs gond az üres fárázisokkal. A problémákat néha elég nehéz megnevezni.
Az a legnagyobb probléma, hogy nincs vari és toli?
Ki tiltja meg bárkinek is, hogy ne azzal játszon?
Jah, hogy lehet többet kell rá figyelni és nehezebb? értem...
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Pool For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Élőhalottas elmélkedő topic pancser játékosok számára [HTPA]GeeForce Általános beszélgetés Hódítós témákban 114 05-28-2008 10:40
A variorik kati moráljának megtartása werden Stratégia & Tippek 33 11-29-2007 18:22
Nagyobb klánok!(Törzsek) Alucard Elvetett javaslatok 3 07-21-2006 22:57
Arénába nagyobb nyeremény Harcosok Elvetett javaslatok 1 07-10-2006 18:11


All times are GMT +1. The time now is 13:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu