Quote:
Az élő játékkal ellenben az online nem olyan gyors és pörgős, viszont folyamatos. Előnyök, hátrányok, valamit valamiért...
|
Sajna hátralépés a hagyományos formátumhoz képest (de valamit valamiért), nem csodálom, hogy drasztikusan csökkentve van a harc.
Igazából csak azt tudnám tanácsolni, amit akkor alkalmazok, amikor egyik jk nem tudott jönni, de a karaktere azért ott van a szituban.
Előre kikérem a jk elképzelését egy amolyan általános harcra, illetve bizonyos szimulált eseményekre. (pl orvlövész, látványos mágia, mikor hogyan menekülne, ha tud milyen varikat alkalmazna védelemre, támadásra, stb)
Így végül is lett egy cselekvési modellem, hogy kb mit csinálna ha ez van, vagy az van, és ezek értelmében irányítom a karit.
Jelen esetben ez úgy segítene neked, ha szintén bekérnéd ezeket a jk-tól és ha nem érkezik x időn belül üzi, akkor a model alapján cselekedtethetnéd (ez nem egyszerű szó

) az aktuális karit. Lehet Enkidu tolija inkább menekülne, ha közel csapódnak hozzá a nyilak, míg Z bátran harcolna...
Ezzel elvileg lehetne gyorsítani, ha nem pörögnek kellően az üzik. Persze a fő kérdés a bizonyos "'X idő után" meghatározása lenne.