|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

01-26-2010, 15:45
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Rotcsa
Sziasztok!
(...)
Tehát ezt így módosítanám:
Előnyök
- ételfogyasztásuk nulla,
- csatában és útközben nincs veszteségük,
- támadások alkalmával, más fajjal való nyertes csata esetén az ellenfél elhulló egységeit a saját seregébe megkapja, mint sima alap katona,
- állandó betegségforrás, rá azonban hatástalan a betegség,
- hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés, (törölném)
- ha az országban vihar tombol, nem zavarja,
- a földrengés csak minimális károkat okoz, (törölném)
- minden indított serege azonnal vérszomjjal támad,
- az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el, (törölném)
- hadi ereje szintenként növekszik: a 4. szinten +10% támadó- és védőerővel rendelkezik, a 3. szinten +20%-kal, a 2. szinten +30%-kal, míg az első szinten +40%-kal.
|
Nem akarlak elkeseríteni, de:
Quote:
Originally Posted by Dus
Nos, kicsit én is elképedve olvastam amit Ati beírt. De meg kell hagyni, hogy CSAK hadizni tud a hulla, tehát elméletileg neki kell lennie a legerősebb hadi fajnak.
Vélemény:
(...)
- Ha ennyi hadi bónuszt kap, akkor azért még 2 plusz lyukat beraknék neki. Elvenném a következő bónuszokat tőle: a földrengés csak minimális károkat okoz ; hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés.
(...)
Tehát összefoglalva:
Én támogatom a hatalmas hadi és férőhely bónuszokat, ha:
- El lenne véve ez a két bónusz: a földrengés csak minimális károkat okoz ; hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés.
(...)
|
De a férőhelybónuszt én is furcsálva néztem. Ha nem is 0-ra kéne vinni 5. szinten, de normálisabb lenne egy 10/20/30/40/50 százalék bónusz szintenként.
És igenis, legyen a legnagyobbat ütő faj. Bár a védelme lehetne gyengébb, kicsit sokallom azt, de tény, hogy csak ütni tud. Akkor tudjon. Így logikus.
És emellé simán el tudom képzelni, hogy varikkal és tolikkal nagyon jól lehessen piszkálni. Elvenni majdnem az összes vari/toli bónuszát (kivétel a vihar persze), és emellé, adni neki gyújtást maluszt szintenként. Mondjuk A-ban égjen 2* annyi ház, az szintenként 25% malusz gyújtásra. Nagyon necces lenne vele játszani, hogy kétszer annyi ház ég, és még egy ork is le tudja gyújtani.
És valami gyengítést szabnék még a fenti oriknak a betegségre, lásd előző hsz-eim közül egyiket:
Quote:
Originally Posted by Dus
- A betegség így nagy hekin, ahogy előttem is írták, többen is szerintem, szinte ellehetetlenítené azokat az országokat, akik beverik a hulltát. Márpedig nem jó, ha senki nem meri megütni. Így a betegséget kicsit módosítanám, úgy, hogy 3000 hektáról, a 3000 körön felül kapott betegség az csak 75%-ban számít, továbbá 6000 hektártól csak 50%-ban. Példa: 3500 hekis hullát bevernek, akkor az 3000+500*0,75=3375 , míg 8000 hekin mondjuk: 3000+3000*0,75+2000*0,5=6250.
|
Ezzel azért már durván ki lehet készíteni egy hullát. A 25% házát is 3-4 teljes készültségből való gyújtás leszedi igen nagy mértékben. És nem tud ütni, ha nincs serege, mert nincs ember a barakkban. 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:35.
 |
|
|
|
|
|
|