Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Általános beszélgetések
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetések Általános beszélgetések a MUD-ról

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #12  
Old 07-12-2009, 17:59
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by maccos View Post
És mi van akkor, ha a nagy játékos teszi föl arra a mezőre, amin sok a mob, hogy a kicsi ne tudjon fejlődni, és minden tp az övé legyen??
Totál mindegy, hiszen ez az általam vázolt szituációban is így van...

Pl volt, hogy egy gilisztáért 6 TP-t kaptam egy nagyobb játékos mellett...
Tulajdonképpen amikor már többszázezer TP kell a következő szinthez, totál mindegy, hogy 0 TP-t kapsz, vagy 6-ot, egyik se látszik meg rajtad...

Más kérdés, hogy ha felteszem a varit, 10 tickig véd csak, utána leesik. Tehát ha folyamatosan védeni akarja a négyzetet, akkor megállás nélkül varázsolnia kell. (10 tickenként)

Adalékként a varázslat hatása alatt ne lehessen mozogni. Így a nagy kari levéd 1 kockát (amit így is úgy is levédene!!!!!!!!!!), de a többit szabadon hagyja, mozogni nem tud, esetleg azután sem, miután a mobok elfogytak. (amennyiben a varázslat még tart.)

Még úgy is elfogadnám, hogy csak nagyobb karakterekre hasson, tehát egy 10. szintű által levédett négyzetre egy 3. szintű ráléphessen, de egy 13. szintű ne.

Az egész azt a célt kéne szolgálnia, hogy ne lehessen megvalósítani azt, amit a jelenlegi körülmények között meg lehet.

Akár kláncsatán kívüli kláncsataként. Pl hogy az egyik klán erős tagjai lefogják a fejlődési lehetőséget egy rivális klán kisebb tagjai elől.
(Úgy, hogy minden mobot kiírtanak, így előállítva egy olyan helyzetet, hogy a kis karakternek döntenie kell:
1. vagy olyan gyenge mobokat öl, amiért alig kap TP-t, így brutálisan lelassul a fejlődése
2. magánál sokkal erősebbekre támad rá, amivel jól kap TP-t, de sűrűbben kell megállnia regenerálódni - végeredménye az 1. ponttéval megegyezik: több ideig tart a fejlődés. Sokkal több.)

Szerintem ez nem ideális állapot, mivel alkalmas más játékának ellehetetlenítésére. Az pedig szerintem nem túl jó.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Esik a hó, az első hó. Ati Egyéb 28 12-17-2010 23:49
Javaslatok tárgyakra, képességekre, képzettségekre [HTPA]GeeForce Ötletek, javaslatok 91 08-29-2009 16:26
Best of elvetett javaslatok. karesz6 Általános beszélgetés Hódítós témákban 119 07-25-2007 09:43
2007 első talija Pepa Bulik 30 01-05-2007 04:11
Javaslatok élesbe rakása... Kisbér Elvetett javaslatok 44 12-04-2006 16:02


All times are GMT +1. The time now is 05:13.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu