Quote:
Originally Posted by maccos
És mi van akkor, ha a nagy játékos teszi föl arra a mezőre, amin sok a mob, hogy a kicsi ne tudjon fejlődni, és minden tp az övé legyen??
|
Totál mindegy, hiszen ez az általam vázolt szituációban is így van...
Pl volt, hogy egy gilisztáért 6 TP-t kaptam egy nagyobb játékos mellett...
Tulajdonképpen amikor már többszázezer TP kell a következő szinthez, totál mindegy, hogy 0 TP-t kapsz, vagy 6-ot, egyik se látszik meg rajtad...
Más kérdés, hogy ha felteszem a varit, 10 tickig véd csak, utána leesik. Tehát ha folyamatosan védeni akarja a négyzetet, akkor megállás nélkül varázsolnia kell. (10 tickenként)
Adalékként a varázslat hatása alatt ne lehessen mozogni. Így a nagy kari levéd 1 kockát (amit így is úgy is levédene!!!!!!!!!!), de a többit szabadon hagyja, mozogni nem tud, esetleg azután sem, miután a mobok elfogytak. (amennyiben a varázslat még tart.)
Még úgy is elfogadnám, hogy csak nagyobb karakterekre hasson, tehát egy 10. szintű által levédett négyzetre egy 3. szintű ráléphessen, de egy 13. szintű ne.
Az egész azt a célt kéne szolgálnia, hogy ne lehessen megvalósítani azt, amit a jelenlegi körülmények között meg lehet.
Akár kláncsatán kívüli kláncsataként. Pl hogy az egyik klán erős tagjai lefogják a fejlődési lehetőséget egy rivális klán kisebb tagjai elől.
(Úgy, hogy minden mobot kiírtanak, így előállítva egy olyan helyzetet, hogy a kis karakternek döntenie kell:
1. vagy olyan gyenge mobokat öl, amiért alig kap TP-t, így brutálisan lelassul a fejlődése
2. magánál sokkal erősebbekre támad rá, amivel jól kap TP-t, de sűrűbben kell megállnia regenerálódni - végeredménye az 1. ponttéval megegyezik: több ideig tart a fejlődés. Sokkal több.)
Szerintem ez nem ideális állapot, mivel alkalmas más játékának ellehetetlenítésére. Az pedig szerintem nem túl jó.