Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > PC (hardver, szoftver, játékok stb.)
Register Stats Members List Today's Posts

PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-04-2006, 16:35
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Az elején mikor megcsinálod a kasztodat, akkor választhatsz pár fő képességet. Amennyiben ezen képességek nőnek összesen 10-et, akkor lépsz egy szintet. Az, hogy szintlépésnél mennyivel növelhetsz egy tulajdonságot, .....
Nem idézem az egészet, de pontosítanék pár dologban, ha nincs a kolléga ellenére

Szóval szintlépéskor 3 tulajdonságra adhatunk 1, 2, 3, 4 vagy 5 pontot, a hozzájuk tartozó skillek használatának mértékétől függően (a luck kivétel, arra mindig csak 1 pontot lehet adni).

7 db elsődleges (major) skill van, ami adott, ha a kész karakterosztályokból választunk.
Ha major skilljeink lépnek összesen 10 szintet, akkor a karakter szintet lép (az ez után lépett skillek a következő szintlépésbe számítanak bele).
Ezzel az a baj, hogy ha a sokat használt skillek elsődlegesek, akkor idő előtt léphetünk szintet, így csak 2-3 pontokat oszthatunk.

Az osztható pontok száma a tulajdonsághoz tartozó fejlődött skillek összege osztva kettővel.
Azaz ha 5 pontot akarunk adni az erőre, akkor 10 szintet kell lépnünk a hozzá tartozó skillekből (blade, blunt, hand to hand).
Ez lehet egyféléből is 10 (pl. 10 blade), de lehet vegyesen is (5 blade + 3 blunt +2 h2h).

Ebbe beleszámít az összes skill, akár major, akár minor!!! (a major csak a szintlépést befolyásolja)
Előbbi esetet véve, ha a blunt major, akkor is megvan a 10 erőhöz tartozó skill (azaz 5 pont rakható az erőre lépéskor), valamint már csak 7 major skillben kell fejlődni a szintlépéshez.

Ezért érdemes a nem, vagy ritkán használt, de jól fejleszthető skilleket (hogy azért szintet tudjunk lépni ha akarunk) elsődlegesnek rakni, egy custom karakterosztály létrehozásával.

A tulajdonságokhoz tartozó skillek: (zárójelben ami fejleszti)

Strength: Blade (kardok használata), Blunt (fejszék, buzogányok, kalapácsok), Hand to hand (pusztakezes harc)

Endurance: Block (védekezés), Armorer (fegyverek, páncélok javítása), Heavy Armor (nehéz páncél viselés, ha ütik, fejlődik)

Speed: Atheltics (futás), Acrobatics (ugrálás), Light Armor (könnyű páncél használata)

Agility: Security (zárfeltörés), Sneak (lopakodás), Marksman (íjászkodás)

Willpower: Alteration, Restoration, Destruction (ezek mágiaosztályok, a varázslatok mellett fel van tüntetve, hogy melyikbe tartoznak)

Intelligence: Alchemy (italok, mérgek keverése), Conjuration, Mysticism (ezek is mágiaosztályok)

Personality: Speechcraft (a minijáték használata az npc-ken jól növeli), Merchantile (áruk adása, vétele), Illusion (szintén mágia)

Luck: na ide nem tartozik semmi, csak 1 ponttal növelhető szintlépéskor.

A nord harcosomnak ezeket választottam major skillnek:
Block, Conjuration, Alteration, Speechcraft, Light Armor (mivel úgyis nehézpáncélt használ), Acrobatics, Hand to hand.
Az Acrobatics-ot lehet helyettesíteni mondjuk Alchemy-vel, de akkor nem keverhetünk akármikor italokat, különben idő előtt szintet lépünk :P
Többi is helyettesíthető tetszés szerint.

Ezzel a választással 8. szintre kimaxoltam a strength és az endurance értékeit (100), az agility pedig közelítette a 100-at

Varázsló nyílván int-re és will-re gyúr a mana miatt, de ha erőt is akar fejleszteni, akkor azt érdemes az elején, mert később már nehézzé válik.

No, remélem nagyjából emésztehtő lett :P
__________________
Sorry, this account has been suspended
Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1A események -Fegya- Általános beszélgetés Hódítós témákban 14326 07-28-2025 11:40
Google játék Darkmaster Egyéb 598 04-12-2011 10:52
játék nem rendeltetés szerű használata Hóhér Segítség 14 01-15-2008 07:23
A Hódító, mint körökre osztott stratégiai játék kg-- Általános beszélgetés Hódítós témákban 53 08-02-2007 23:45
Hétvégi játék győztesének díjazása olasz Elvetett javaslatok 1 10-26-2006 14:13


All times are GMT +1. The time now is 04:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu