Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #161  
Old 06-13-2010, 12:30
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

A játékon belül kiküldésre került egy kérdőív, ami segít majd a tapasztalatok összegzésében. A kérdőívet csak az aktív, régóta játszó, nem anarchista csoportban lévő főországok kapták. Ha valaki nem kapott, akkor az amiatt volt, hogy ebbe a csoportba nem tartozott bele, senki ne aggódjon miatta.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #162  
Old 06-13-2010, 12:38
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A játékon belül kiküldésre került egy kérdőív, ami segít majd a tapasztalatok összegzésében. A kérdőívet csak az aktív, régóta játszó, nem anarchista csoportban lévő főországok kapták. Ha valaki nem kapott, akkor az amiatt volt, hogy ebbe a csoportba nem tartozott bele, senki ne aggódjon miatta.
lehet segítséget kérni? rögtön az első kérdésnél, anarchista csoport igennek számít?
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
  #163  
Old 06-13-2010, 12:38
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A játékon belül kiküldésre került egy kérdőív, ami segít majd a tapasztalatok összegzésében. A kérdőívet csak az aktív, régóta játszó, nem anarchista csoportban lévő főországok kapták. Ha valaki nem kapott, akkor az amiatt volt, hogy ebbe a csoportba nem tartozott bele, senki ne aggódjon miatta.
Nem derül ki, hogy hol mennyire kemény ellenfél.
Arra a kérdésre, hogy most, a változtatások után mennyire tartom kemény ellenfélnek, nehezen válaszoltam. Mert 5-ben még mindig gyenge közepes, de A-ban elég kemény dió. Persze, fel lehet rá készülni, legyújtani, meg ilyenek, ahogy mondták, de azért majd megnézem, amikor a top10%-ban 50k-ról fokoz rád. Ott már csak a sereget fogod nézni, ami simán átüt. Be kell bontani mellé, és szembe kell menni. Beteg is leszel, szét is leszel bontva... Nem tartom jónak a kérdőív erre a részre vonatkozó szakaszát.

De a válasz elküldve, remélem segítettem!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
  #164  
Old 06-13-2010, 12:40
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by csabi View Post
lehet segítséget kérni? rögtön az első kérdésnél, anarchista csoport igennek számít?
Maradjunk a normál csoportnál, a kérdőívet is ezért kapták csak a normálcsoportos országok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #165  
Old 06-13-2010, 19:30
Worr Worr is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Először is köszönjük a lehetőséget Ati, hogy a kérdőív révén - illetve itt a fórumon is - megpróbálhatunk segíteni az élőhalott faj alakításában!
Eredetileg nem szerettem volna hozzászólni a témához csak érdeklődve olvasgattam mások véleményeit, de mégis úgy döntöttem, hogy röviden vázolom az én talán kicsit szubjektív, talán viszont mégiscsak használható véleményemet is.
A legtöbb hozzászóló - talán nem túlzás, ha azt mondom, a hozzászólok 90%a - az élőhalott változtatásait csupán egyetlen csoport, az 1/A és az ottani játékkörnyezet szemszögéből nézi. Ennek tükrében tényleg igaz az, hogy a változtatások révén már jó kezekben és jó klánban játszható és kellően erős lett a faj, azonban sokan az alsó csoportokban is szeretnék sikerrel használni ezt az üdítő színfoltként ható fajt, azonban ott még messze nem ennyire rózsás a helyzet...
A faji bónusz szintenkénti skálázódása nagyon jó ötlet volt - ennek okait gondolom nem kell különösebben részletesen ecsetelni - és a maximálisan elérhető bónuszok mértékével sincs gond, azonban jó lenne, hogyha ez a rendszer ha csak egy minimális mértékben is, de a mostanihoz képest megemelt értékekkel indulna az 5ös szinten. Ott ugyanis még a változtatások után is messze a leggyengébb hadis (és úgy összességében faj) a hulla, még jó kezekben is, és ez csak jóval magasabb szinten, a 2es - esetleg 3as - csoportban változik meg.
Szerintem senkinek nem lenne kárára egy picit változtatni ezen, csak még sokszínűbbé válna a játék.
Én egy ilyen verziót például már a jelenlegi helyzethez képest sokkal jobbnak és igazságosabbnak éreznék:

5-ös szint: 30% férőhelybónusz - 20 haderő bónusz
4-es szint: 35% férőhelybónusz - 25% haderőbónusz
3-as szint: 40% férőhelybónusz - 30% haderőbónusz
2-es szint: 50% férőhelybónusz - 35% haderőbónusz
1-es szint: 60% férőhelybónusz - 40% haderőbónusz

Egy ilyesfajta változtatással az 1/A erőviszonyai nem borulnának fel és a legalsó szinten sem válna top hadissá a hulla, de mégis már egy megfelelő alternatívát jelentene a többi hadis fajra.

Általánosságban pedig egyetlen dolgot tennék hozzá a fajhoz: a gyengeségei közül többen is az alacsony védelmét hozták fel. Ebben egyetértek, erre talán a "legfájdalommentesebb" megoldás az lenne, ha az elfhez hasonlóan a toronyban védekező íjászai nem 12-es, hanem 14-es védőértéket kapnának.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Worr For This Useful Post:
  #166  
Old 06-13-2010, 19:47
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

alsóbb szinteken valóban harmatos még így is!4L-ben harcoltunk hullás szövivel,de nem volt túl meggyőző
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
Reply With Quote
  #167  
Old 06-14-2010, 17:51
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by taszi View Post
alsóbb szinteken valóban harmatos még így is!4L-ben harcoltunk hullás szövivel,de nem volt túl meggyőző
Ellenben 1/A-ban tul eros...

Szerintem amugy L-es szinten is kozepes jatekos is mar tud kellemetlensegeket okozni
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #168  
Old 06-16-2010, 19:35
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Amúgy a férőhelybónusz miért lett szintenként adva?? Szerintem a gyújtás miatti nehezedő csoportokat bőven ellensúlyozza, hogyha a haderő növekszik szintenként.

Egy fix 50% helybónuszt el tudnék képzelni. A-ban picit gyengülne, hisz 60% helyett 50%-ot kapna, de lentebbi szinteken pedig felzárkózna. Már ha tényleg túl erős lett A-ban...
Reply With Quote
  #169  
Old 06-18-2010, 12:20
Krisiii Krisiii is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 13
Activity: 0%
Longevity: 77%
Default

Én most kezdtem élőhalottal.
Nekem bejön.
Reply With Quote
  #170  
Old 06-18-2010, 13:50
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Ellenben 1/A-ban tul eros...

Szerintem amugy L-es szinten is kozepes jatekos is mar tud kellemetlensegeket okozni
főnök lehetek hulla he lefordulunk??
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hulla tuning Druida Megvalósult javaslatok 1328 05-20-2010 20:30
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Tolvaj hulla:) BokiG Segítség 13 06-15-2008 18:25
3 hulla+ork szövi Dus Stratégia & Tippek 70 06-04-2008 13:30
Hulla Anonymus Segítség 16 04-21-2007 20:19


All times are GMT +1. The time now is 17:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu