Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #41  
Old 06-05-2006, 23:58
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

én inkább a személyiségek számának függvényében nehezíteném a fordulást... aki 1 személyiségű orival lépik fel, az a személy (!) nagy valószínűséggel előszőr van ott, és nem ismeri a csoportot.

pontosabban az lenne a lényeg, hogy a kék 2-est még ne legyen nehéz megszerezni (ha ezzel nem értetek egyet)... figyelembe lehetne venni még azt is a fordulásnál, hogy az illetőnek van már többszemélyiségű orija, de olyan orival fordul, aminek 1 személyisége van...
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

Reply With Quote
Sponsored Links
  #42  
Old 06-07-2006, 09:57
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
Nem +2k körig kell bentmaradnod, hanem 2,6k hekit (vagy valami ekörüli mennyiséget) kellene elérni... ha csak 4,8k kör alatt teljesíted... (emiatt mondjuk ha van A-ban orid, el lehetne törölni a nép a túl sok topkör miatti sipákolását )
Hát, itt szerintem van pár képzavar, ami miatt ez a javaslat eleve nem jó...

1. Ahhoz, hogy fordulj, az 1/a-ban lennie kell oridnak...

2. Attól, hogy 1/a-ban van orid, nem bizti, hogy akarsz fordulni a 2-on lévő oriddal (azt most nem írom le milyen okok miatt, de hidd el, hogy van aki maradna, hosszabb időt is, ha nem lenne a morál modul)

3. Próbálj meg egy elfet felvinni a 2-on a top 20 ori közé (2463 hekivel a 18. vagyok), mikor a 95. helyig fedezhet fel max (miközben az elf pont arra lett kitalálva, hogy aki a felfedezést és az építkezést szereti a játékban az is tudjon játszani)

4. Minél nagyobb hekin vannak az emberek, annál kevésbé szeretnek csatázni, mert a költségek (főleg figyelembe véve a 2/b piacát, amit nem írok le ide konkrétan) jelentősen nőnek és egy nagyobb szöviháborúval mégha nyersz is (mondjuk a szöviben lévő minden ori 100-200 hekit megy előre), akkor se bizti, hogy akár pénzed marad beépíteni, vagy akár nem érte volna meg jobban, felfedezned ugyanabból a pénzből, amit a háborúra költöttél (és ezt úgy mondom, mint aki harccal jutott fel oda ahol vagyok).

5. A heki szükségességének növelése egyszerre jelenti a csoportok közötti hátrányos megkülönböztetést (ha olyan csoportból jön valaki, ahol sok pénzt tudott összeszedni, mert mondjuk a nyersi olcsó volt, de a katona drága és így tudott felfelé haladni harccal, mert a beépítése nem volt gond, aztán mikor elérte a fellépő hekit, akkor meg ráállt a katona képzésre, vagy olyan csoportból, ahol minden eleve drága és lassan haladnak az emberek és nehezebb a pénzgyűjtés), a játékosok táborának mégnagyobb szétszakadását (aki nem tud max hekivel lépni, az ugyibár jóval messzebb van a megadott hekihatártól, mint aki mindig tud max hekin lépni), valamint időbeli növekedést is (2e kör alatt azért el lehet érni a top 30%-ot, ha valaki tényleg el akarja, de ha ezt még magas hekihez is kötöd, akkor sok embernek jóval több mint 2e kört fog igénybe venni az elérése, mégha már a top-ban is van esetleg, ami gyakorlatilag ugyanaz, mintha megnövelted volna az eltőltendő körök számát).

Szóval szerintem ebbe az irányba menni nem túl jó ötlet...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Reply With Quote
  #43  
Old 06-07-2006, 10:03
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by csunyabogar
én inkább a személyiségek számának függvényében nehezíteném a fordulást... aki 1 személyiségű orival lépik fel, az a személy (!) nagy valószínűséggel előszőr van ott, és nem ismeri a csoportot.

pontosabban az lenne a lényeg, hogy a kék 2-est még ne legyen nehéz megszerezni (ha ezzel nem értetek egyet)... figyelembe lehetne venni még azt is a fordulásnál, hogy az illetőnek van már többszemélyiségű orija, de olyan orival fordul, aminek 1 személyisége van...
Az ötlet érdekes, de a kérdés, hogy nehezítenéd?
A másik pedig, hogy mit érnénk el vele?
Elvileg mindenkinek ugyanannyi esélye van megszerezni a kék számokat, tehát ha nehezíted, akkor csak annyit fog változni, hogy akinek több kék száma van, az előnybe kerül, hisz ugyanazt megszerezni sokkal nehezebb lesz az utána jövőknek, miközben ugyibár ahhoz, hogy fordulj a 2/b-ből, eleve rá vagy 2 dologra kényszerítve:
1. Legyen 2 orid, amid játszik
2. Játszanod kell az 1/a-ban mindenképpen

Persze, ha csak 1 orival akarsz játszani, akkor a 2/b-ből eleve nem tudsz most fordulni, de ez a rész ugyibár pont erről szól, tehát azt nem is fejtem ki jobban.
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Reply With Quote
  #44  
Old 06-08-2006, 16:08
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Az ötlet érdekes, de a kérdés, hogy nehezítenéd?
A másik pedig, hogy mit érnénk el vele?
még nem gondoltam át alaposabban azt a rendszert...
kb arra gondoltam, hogy a 2. személyiséghez legyen elég csak egy bizonyos hekiszámot elérni az A-ban. mondjuk a 3-4-5 személyiségű orikkal kelljen elérni a top30%-ot, majd kelljen elérni a top10%-ot. + még arra is gondoltam, hogy rávenni azokat is, hogy játszanak aktívan, akik csak azért tartanak orikat az A-ban, hogy a többivel foroghassanak... ezt kb úgy lehetne megvalósítani, ha az SZK ideje alatt csökkenne a csoportban eltöltött körök száma.

mit érnénk el vele? nem venné el az A a kezdők kedvét, akik pl óriásként, vagy tolisként, esetleg TARTALÉK NÉLKÜL lépnek fel. senki sem lehet már alapból profi, aki először lépik fel, és nagyon kevesen találnak jó klánt maguknak. aki másodszor lépik fel, az már fogja tudni, hogy csak elffel, gnómmal, orkkal vagy törpével lehet csak boldogulni.

én, mielőtt felmentem volna az A-ba, semmit sem tudtam arról a csoportról. tolisként léptem fel, egyedül, és gyakorlatilag tartalékok nélkül (vajon, én vagyok az egyetlen, aki így lépett fel az A-ba első alkalommal?). majd bevettek egy olyan klánba, amelyiknek semmi pénze nem volt. akkor szerencsém volt, mert nem kellett a top30%-ban eltöltött idő. ha most egy ilyen ori lépik fel, rossz fajjal, akkor ki kell várja az 500 kört, hogy újraindulhasson, majd át kell építenie az orit, és csak azután kezdheti el a fedezgetést. ez a tény meg a gyengébb idegzetű játékosoknak elveszi a játékkedvét.

Quote:
Elvileg mindenkinek ugyanannyi esélye van megszerezni a kék számokat, tehát ha nehezíted, akkor csak annyit fog változni, hogy akinek több kék száma van, az elonybe kerül, hisz ugyanazt megszerezni sokkal nehezebb lesz az utána jövoknek, miközben ugyibár ahhoz, hogy fordulj a 2/b-bol, eleve rá vagy 2 dologra kényszerítve:
1. Legyen 2 orid, amid játszik
2. Játszanod kell az 1/a-ban mindenképpen
elvileg mindenkinek ugyanannyi az esélye. gyakorlatilag másak az esélyek. pl. aki most lépik fel azzal az orijával, amit el fog tenni magnak, az kb 2600 hekiig kell fedezgessen. 2 hónap múlva már 2800-ig és így tovább (most kérlek ne abba a 200 heki különbségbe kössetek bele). persze aki most 2600 hekin van, az is kell figyelje, hogy ne essen ki a topból, de így mégis egyszerűbb, mintha egyből kellene felmenni a határig.

eddig is az volt a helyzet. anno még nem kellett felmenni az A topjába. aki addig gyűjtögette a személyiségeket, azoknak könnyebb volt. nem a legjobb ellenérv, hogy akiknek most több személyiségük van, azok előnybe kerülnek.
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

Reply With Quote
  #45  
Old 06-08-2006, 17:44
Milán™
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by csunyabogar
hogy csak elffel, gnómmal, orkkal vagy törpével lehet csak boldogulni.
höhö én Óriás-al fordultam A-ból
Nagyon ki kell élezni az orit és úgy nem rossz az Óriás se ám
Reply With Quote
  #46  
Old 06-09-2006, 01:14
Thrym
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by csunyabogar
még nem gondoltam át alaposabban azt a rendszert...

Nekem jo otletnek tunik, aki mar tobb szemelyiseget szerzett meg, annak elmeletileg egyre konnyebbe valik a jatek, holott szerintem az volna a lenyeg hogy az osszes szemelyiseg megszerzese fele haladva, egyre nehezebbe valjon a feladat, hiszen annal tapasztaltabb es annal erosebb leszel valahanyszor 1 ujabb szemelyiseggel kezded az 5-ik szintet.
Reply With Quote
  #47  
Old 06-09-2006, 09:55
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

régen erre volt az a rendszer, hogy a kis kék szám tudomány levonással járt.... nem is volt akkoriban túl sok fordulni akaró játékos (Tuvalu már akkor is menthetetlenül suhant felfelé )
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #48  
Old 06-09-2006, 13:14
Alba Alba is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pápa
Posts: 749
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szerintem.

Az 1A a hodito része meghozza legmagasabb csoport ami elvileg a legjobb jatekosok tartalmazza.Amikor valaki elindit egy jatekot azert tezsi hogy o is elerjen a legmagasabb szintre es ott jatszhasson, nem pedig azert hogy elolrol kezdje az egeszet.
Mivel teljesen mas mint a többi csopi es van akinek nem jön be megvan a lehetosege hogy ujra az elejéről kezdje.DE attol meg jatszania kell a megmagasabb szinten is.
Nem lehet csak ugy kihagyni ezt a szintet.

Sokan azt irtak hogy az 1A topjaba nehez bekerulni ezert nem fair hogy muszaly ott jaccani.Szerintem egy olyan jatekostol aki mar 4 csoportot vegigjatszott elvarhato az hogy az 1Aban is elerje a top30 % ot.Es megunk közt szolva ez nem olyan feltetel amit lehetetlen teljesiteni.
Reply With Quote
  #49  
Old 06-09-2006, 14:13
Bogár Bogár is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Csíkszereda
Posts: 1,312
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

sokan írták? az nem elég? mend1.
nem arról van szó, hogy lehetetlen. arról van szó, hogy hogy viszonylag nehéz első nekifutásból.

egyébként is. én nem azt írtam, hogy ne kelljen felmenni a top30%-ba. én azt írtam, hogy csak legelső alkalommal ne legyen kötelező a top30%. lehetne mondjuk 2000 heki kb... 1 alkalommal.
__________________
"To be
the eyes
and ears
and conscience
of the Creator of the Universe,
you fool.
"

Reply With Quote
  #50  
Old 06-11-2006, 20:13
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
régen erre volt az a rendszer, hogy a kis kék szám tudomány levonással járt.... nem is volt akkoriban túl sok fordulni akaró játékos (Tuvalu már akkor is menthetetlenül suhant felfelé )
Pontosabban fordulásonként 5%-kal csökkent tekitől függetlenül az ország hadi, mágikus és tolvajlási ereje.
Akik most 6 vagy több kék számmal rendelkeznek, azok akkor kezdtek körbejárni, amikor még malusz volt.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Aembör hadis - lehet vagy nem lehet? vonos82 Stratégia & Tippek 64 09-28-2008 09:54
Akkor vagy igazi alkoholista ha szekely Viccek 17 08-22-2007 22:39
Új faj vagy fajmódosítás folyt. BeeLord Elvetett javaslatok 106 06-14-2006 20:57
Drágakő, vagy Mithril? Avagy kinek melyik teccene jobban, mint név? Senki Elvetett javaslatok 2 04-29-2006 01:45
Új faj vagy fajmódosítás Davalon Elvetett javaslatok 169 02-11-2006 18:38


All times are GMT +1. The time now is 22:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu