Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #541  
Old 05-31-2006, 15:31
Colony Colony is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 297
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by totya4
Van alul a "pontok" menüpont, amire ha rákattintok feljön a pontlista.

Eddig úgy hittem az visz felülre a listán, ha a területem nő. De még nem növeltem mégis haladok felfelé igencsak. Ami azért baj, mert egyre kevesebb lila országot látok, ergó egyre erősebb ellenfelek is lesznek (ha valaki belémkötne...
Röviden a kérdésem; mi a képlet egy adott ország pontjainak a meghatározására?
Üres hektár 30 pont
Építés alatt lévő 36 pont
Beépített hektár 45 pont
ill minden 5. lakos után 1 pont.

Tehát ha építesz egy épületet nő a pontszámod ill ahogy nő a lakosok száma is.
(gondolom 200 hektáron vagy és nő a lakáshelyzeti tudomány stb)

Last edited by Colony; 05-31-2006 at 15:35..
Sponsored Links
  #542  
Old 05-31-2006, 17:27
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Arrow

Quote:
Originally Posted by Josh
szintlépés előtt állok és azt szeretném megtudni mi van akkor ha a gnóm fajról átváltanék törpre?? azért kérdem, mert ugye a gnóm 50%-os tekivel nyomul (ami lényeg a lakiteki) viszont a törpnek ez 30%, de előnye a +20% férőhely, szóval ha váltok gnómról törpre akkor nem mennek el az emberek?? vagy érdemes eladni kicsit a seregből és úgy váltani fajt? van aki ezt már kipróbálta?
Nem megy el sereg, csak a termelésed számold át kajábólll mert így számolod a lakitekit: x a férőhely és 20% alapbónusz és ennek az egésznek a a 30%a a tekibónusz: azaz 1,2×1,3=1,56-> azaz 56% a teljes lakásférőhely többlete teljes tekivel...
  #543  
Old 05-31-2006, 17:48
totya4
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Thumbs up

Quote:
Originally Posted by Colony
Üres hektár 30 pont
Építés alatt lévő 36 pont
Beépített hektár 45 pont
ill minden 5. lakos után 1 pont.

Tehát ha építesz egy épületet nő a pontszámod ill ahogy nő a lakosok száma is.
(gondolom 200 hektáron vagy és nő a lakáshelyzeti tudomány stb)
Szia!

Köszönöm a gyors és pontos választ!

  #544  
Old 05-31-2006, 21:26
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by totya4
Van alul a "pontok" menüpont, amire ha rákattintok feljön a pontlista.

Eddig úgy hittem az visz felülre a listán, ha a területem nő. De még nem növeltem mégis haladok felfelé igencsak. Ami azért baj, mert egyre kevesebb lila országot látok, ergó egyre erősebb ellenfelek is lesznek (ha valaki belémkötne...
Röviden a kérdésem; mi a képlet egy adott ország pontjainak a meghatározására?
Van alul a "súgó" menüpont , amire ha rákattintasz, kijön egy névjegyzék... itt a pontok feliratra kattintva ugyanezt a választ kapod, és még egyéb érdekeset is
Érdemes átnyálazni az egész súgót, tanulságos olvasmány
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #545  
Old 05-31-2006, 21:35
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Josh
szintlépés előtt állok és azt szeretném megtudni mi van akkor ha a gnóm fajról átváltanék törpre?? azért kérdem, mert ugye a gnóm 50%-os tekivel nyomul (ami lényeg a lakiteki) viszont a törpnek ez 30%, de előnye a +20% férőhely, szóval ha váltok gnómról törpre akkor nem mennek el az emberek?? vagy érdemes eladni kicsit a seregből és úgy váltani fajt? van aki ezt már kipróbálta?
A lényeg, hogy a következő szint körváltása előtt válassz fajt, akkor nem lép le semmi a Senki által vázolt helyzet miatt
Tehát a szintlépés nem ellenőriz, csak a körváltás -ezért érdemes úgy lépni, hogy a mostani csoportod körváltása után azonnal, mert így van időd fajt és személyiséget választani hogy ne lépjen le semmi (ha nem választasz időben, akkor 30% lakáshelyzeti érvényesül...)
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #546  
Old 05-31-2006, 22:03
Josh's Avatar
Josh Josh is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Makó
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

köszönöm a tippeket, meg azt a kis képletet! a személyiségem mindenképp vándor, a szövi miatt, a faj meg törp lessz, a csoport miatt (drága a nyers).
  #547  
Old 05-31-2006, 22:37
totya4
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper
Van alul a "súgó" menüpont , amire ha rákattintasz, kijön egy névjegyzék... itt a pontok feliratra kattintva ugyanezt a választ kapod, és még egyéb érdekeset is
Érdemes átnyálazni az egész súgót, tanulságos olvasmány
Jogos, köszönöm!
  #548  
Old 06-04-2006, 17:25
DearCody's Avatar
DearCody DearCody is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Location: Magyarország
Posts: 190
Activity: 0%
Longevity: 98%
Question Támadó, Védő

Sziasztok!
Már jó ideje hódítózok, de még nem jöttem rá, h mire jó a támadó, védő. Kik tartanak egyáltalán?
Én semmi értelmét nem látom, mert aki védekező az tart íjjászt, aki sokat támad, az meg lovast vagy elitet! A 4 támadó, védőérték semmire sem jó, legalábbis nem íjj vagy lovassal szemben.
5.-ben még sokat látni, h tartanak, de azok ált. kezdők.
Előre is köszönöm a választ!!!
  #549  
Old 06-04-2006, 17:32
Milán™
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

normálban tulajdonképnnem semmire se jó.esetleg ha szöviháborúban vagy és kell védelem akkor gyorsabban képezhető a védő mint íjász.Egyébként Párbajban hasznosak
  #550  
Old 06-04-2006, 18:07
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

egy törpe 6 kör alatt hozza össze, a többiek meg 10 kör alatt képzik tovább.... milyen jó is ez a párbajokban, nem?
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 08:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu