Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-13-2008, 14:38
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default Sereg nélküli támadások

Sziasztok!

Azt szeretném javasolni, hogy a támadásokban a nulla egységes támadások módosuljanak az alábbiak szerint:
-a klánütésekben a seregmentes ütések, amint a sereg eltűnt, tűnjenek el
-az egyéni ütésekben amint a teljes sereg eltűnt, a tábornok forduljon vissza, és pont annyit utazzon visszafele, mint amennyit eddig megtett.

Indoklás: Nincs semmi olyan leírás, miszerint hírnök, hordár, hárem menne a katonákkal. Így amint katona nélkül maradunk, a támadás egy ellentmondásos kategóriába kerül. Amennyiben marad tábornok, az valamennyire még megmagyarázná létjogosultságát, de miután nincs már kit vezetnie, kit bátorítania, ezért inkább menjen haza az övéihez.

Úgy gondolom, hogy ez egy apró, de logikus változtatás lenne, ami megkönnyítené egykét bakizó életét (akik azért ígyis ráfizetnének rendesen) és logikusabbá tenné a játékot.
__________________
Steve`sfield (#324643)
The Following User Says Thank You to Steve For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 08-13-2008, 14:44
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Az egyik pillanatban jön felém egy sereg, a másikban az ország ugyanott van, ahol eddig, de már nem jön a serege felém.

1, Ahááá, kivételezés van vele, mert ő vissza tudja fordítani a seregét, én pedig nem! Szar az egész játék!

2, Hibás a játék, mert eltűnt egy sereg! Szar az egész játék!

Alapvetően nem tudok olyan szituációt elképzelni, ahol egy ilyen bővítésnek pozitív irányú kimenetele lenne, ezért nem tartom szerencsésnek, hogy olyan elemeket tegyünk aj átékba, ami azt a látszatot keltik, hogy valami helytelenül működik, miközben ez nem így van/lenne.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 08-13-2008, 14:50
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ha jól fejtettem meg amit írtál, akkor azokat a supportra írásokat próbáltad meg előkreálni, maiket majd a kezdőktől fogtok kapni. Mint a "megtámadtak pedig volt katonám", vagy a "ez a szemét már három napja lop" mondtatok. Hát igen, ez nem az én asztalom

Viszont azse módi, hogy nullás seregek rohangálnak. Hogyan magyarázod meg? megmondom: fantom. Márpedig az ilyen fantom dolgok nekem nem túl reálisak. Szerintem nem logikus.

Ha lűátod hogy jött egy sereg de eltűnt, akkor tudni fogod hogy nullázta a seregét. Ha tudsz éplistát csinálni egyből megvan a turpisság,, lehet stratégiázni.

Pozitív irányú kimenetel: nincs újrázási lehetőséged. Csinálsz egy véletlen bakit, kimész egy hétre. Addig védtelen lennél, ám a sereged teljes benullázásával és full újraépítéssel nagy áron be tudod magad védeni. ÉS nem látsz fantomseregeket két hétig a tanácsadók oldalon, ami valljuk be, tényleg ütközik a józan paraszti ésszel!

Távolbalátásod eredménye:
Horland (1) serege feléd tart előreláthatóan 1923 kör múlva érkezik meg
A sereg összetétele 0 lovas

hamost ezt leírva látom csak mosolyogni tudok
__________________
Steve`sfield (#324643)

Last edited by Steve; 08-13-2008 at 14:53..
  #4  
Old 08-13-2008, 14:53
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Ha jól fejtettem meg amit írtál, akkor azokat a supportra írásokat próbáltad meg előkreálni, maiket majd a kezdőktől fogtok kapni. Mint a "megtámadtak pedig volt katonám", vagy a "ez a szemét már három napja lop" mondtatok. Hát igen, ez nem az én asztalom
Nemcsak ezeket. Azokat is, akik ugyanezt a fórumon írják, és azokat is, akik ezt nem írják sehol, csak amiett lelépnek, mondván, hogy hibás a játék. Tudom, hogy bele lehetne írni a súgóba, de szomorú tapasztalat, hogy a súgóolvasás nem az első gondolat, ami ilyenkor valakinek az eszébe jut.
__________________
Hódító * Queosia
  #5  
Old 08-13-2008, 15:00
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Akkor most a tudatlanok favorizálod azokkal szemben akik hűségesen kitartanak a játék mellett? Ez nem jó


Azért mielőtt a kukába dobnád várj egy kicsit vele kérlek, hátha olyan embereknek is vannak nálam jobb érvei, akiké számít.
__________________
Steve`sfield (#324643)

Last edited by Steve; 08-13-2008 at 15:05..
  #6  
Old 08-14-2008, 08:12
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nemcsak ezeket. Azokat is, akik ugyanezt a fórumon írják, és azokat is, akik ezt nem írják sehol, csak amiett lelépnek, mondván, hogy hibás a játék. Tudom, hogy bele lehetne írni a súgóba, de szomorú tapasztalat, hogy a súgóolvasás nem az első gondolat, ami ilyenkor valakinek az eszébe jut.
és mi lenne, ha nem a súgóba kerülne be, hanem eseményként jellenne meg körváltáskor, pl.: távolozok jön egy sereg, mind1, h mien messziről, mind1, h mekkora.. látom és készülök az érkezésére. ám ha vmiért 0ás lesz a sereg és visszafordul, akkor kapok egy eseményt erről:

"xy (#999999) támadó sereg visszafordult."

amennyiben nem távoloztam és nem látom, h jön felém a sereg, akkor nem kapok értesítést a visszafordulásról.
The Following 2 Users Say Thank You to csabi For This Useful Post:
  #7  
Old 08-14-2008, 08:25
Stev's Avatar
Stev Stev is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Budapest
Posts: 468
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by oh-ogo View Post
és mi lenne, ha nem a súgóba kerülne be, hanem eseményként jellenne meg körváltáskor, pl.: távolozok jön egy sereg, mind1, h mien messziről, mind1, h mekkora.. látom és készülök az érkezésére. ám ha vmiért 0ás lesz a sereg és visszafordul, akkor kapok egy eseményt erről:

"xy (#999999) támadó sereg visszafordult."

amennyiben nem távoloztam és nem látom, h jön felém a sereg, akkor nem kapok értesítést a visszafordulásról.
Már látom előre Ati válaszát!

"Ez azért nem jó, mert aztán mennének a support-ra a levelek, hogy ő hogy tudta visszafordítani a seregét, mikor én nem tudom, biztos csalt!"
__________________
"Alkoholista az aki annyit iszik mint mi, csak ellenszenves"

http://stevzland.myminicity.com/ind
The Following User Says Thank You to Stev For This Useful Post:
  #8  
Old 08-14-2008, 16:35
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by oh-ogo View Post
és mi lenne, ha nem a súgóba kerülne be, hanem eseményként jellenne meg körváltáskor, pl.: távolozok jön egy sereg, mind1, h mien messziről, mind1, h mekkora.. látom és készülök az érkezésére. ám ha vmiért 0ás lesz a sereg és visszafordul, akkor kapok egy eseményt erről:

"xy (#999999) támadó sereg visszafordult."

amennyiben nem távoloztam és nem látom, h jön felém a sereg, akkor nem kapok értesítést a visszafordulásról.
Tehát én elszúrom a támadást, mert nem voltam hajlandó elolvasni, hogy mi van kiírva, és ezért a másik kapjon erről extra olvasnivalót?

Tehát a másik fél az igenis olvassa el, ha már én nem vagyok rá hajlandó?

Számomra hihetetlen, hogy mindenképp másoknak akartok bonyolítást, és extra olvasnivalót adni, miközben annyival meg lehetne oldani ezt, hogy saját magad elolvasod, hogy jééé, 60 körre megyek támadni, akkor itt valami nem lesz jó, ezt nem kéne.

Ha Te nem vagy hajlandó elolvasni, hogy mi van odaírva, akkor ne a játékot akard bonyolítani, és másoknak plusz eseményeket vagy plusz súgóbejegyzéseket generálni.

Ha nem vagy hajlandó elolvasni, hogy mi van odaírva, az nem a másiknak a hibája, nem őt kell emiatt megszivatni, hanem Te nem olvastad el, a Te hibád. Nem más játékát kell nehezíteni emiatt.

Még mindig nem látom, hogy bármi érdemleges javaslat felmerült volna. Az, hogy "nekem ne kelljen olvasni, ezért másnak legyen mégbonyolultabb a játék", nem az az út, amilyen irányba a Hódító fejlődik.
__________________
Hódító * Queosia
  #9  
Old 08-13-2008, 15:10
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Távolbalátásod eredménye:
Horland (1) serege feléd tart előreláthatóan 1923 kör múlva érkezik meg
A sereg összetétele 0 lovas
Ilyen távból csak annyit látsz, hogy sereg. Azt nem, hogy 0 fő. Akár 200ezer lovas is lehet.
__________________
Hódító * Queosia
  #10  
Old 08-13-2008, 15:23
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ilyen távból csak annyit látsz, hogy sereg. Azt nem, hogy 0 fő. Akár 200ezer lovas is lehet.
meg hogy láma
de jogos, ez az egy jogos, de akkoris logikátlan.
__________________
Steve`sfield (#324643)
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1A események -Fegya- Általános beszélgetés Hódítós témákban 14326 07-28-2025 11:40
Melyik sereg megy el, amelyik támad? Nogixer Segítség 44 11-08-2007 15:21
Felmért sereg Netelek Elvetett javaslatok 20 11-13-2006 19:47
Szövetséges felé vonuló sereg megállítása. Mland Elvetett javaslatok 0 11-07-2006 10:54
Szövetség felé vonuló sereg megállítása. Mland Elvetett javaslatok 0 11-07-2006 10:53


All times are GMT +1. The time now is 22:31.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu