Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-20-2006, 17:18
spirit..
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek

Két új dolog lenne a tábornokok mellett. Az egyik a Tábori pap amelynek katonai moráljavító tulajdonsága lenne. Mondjuk egy pap 1%-kal növelné a morált,a max kiküldhető 5 lenne,tehát ez így 5%,de a katonai morál nem emelkedne 100% fölé,mert az ugyebár hülyén hangzik. Lenne a másik,ami a Tábori orvos lenne. A kiküldhető max száma 6 lenne,és 1 orvos 5%-kal csökkentené az útközben és a csatában vesztett egységek számát. Ez összesen 30%-kal kevesebb veszteséget eredményezne. Vélemény?
Sponsored Links
  #2  
Old 02-20-2006, 17:24
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by spirit..
Két új dolog lenne a tábornokok mellett. Az egyik a Tábori pap amelynek katonai moráljavító tulajdonsága lenne. Mondjuk egy pap 1%-kal növelné a morált,a max kiküldhető 5 lenne,tehát ez így 5%,de a katonai morál nem emelkedne 100% fölé,mert az ugyebár hülyén hangzik. Lenne a másik,ami a Tábori orvos lenne. A kiküldhető max száma 6 lenne,és 1 orvos 5%-kal csökkentené az útközben és a csatában vesztett egységek számát. Ez összesen 30%-kal kevesebb veszteséget eredményezne. Vélemény?
Első körbsn szerintem ha kevesebb veszteséget akarsz, akkor olyan fajt válassz. Ha erősebb morált akarsz, akkor tegyél érte építéssel, de sokkal egyszerűbb, ha több tábornokot küldesz, ami emeli a támadóerőt, hiszen a kettő ugyanaz. Ha nagyon emelni akarod, akár 20% bonuszt is elérhetsz ork tábornokkal.

Ezek fényében nem látom, hogy miért kellene ezt túlbonyolítani, amikor ezekre már most is mind adottak a lehetőségek.
  #3  
Old 02-20-2006, 17:46
Woodstock Woodstock is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 104
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Mondjuk orvosról csak annyit, hogy a középkorban nemnagyon volt orvos, ha mégis, akkor meg max kötést tett a sebre, szal nemtudom mennyire életképes...

Papnak talán van valami eséje, mert feladhatja az utolsó kenetet a katonáknak, meg mondjuk a lelküket megnyugtathatja, de nemhiszem, hogy ez fontos lenne ebben játékban...
  #4  
Old 02-20-2006, 17:52
spirit..
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Woodstock
Mondjuk orvosról csak annyit, hogy a középkorban nemnagyon volt orvos, ha mégis, akkor meg max kötést tett a sebre, szal nemtudom mennyire életképes...
Papnak talán van valami eséje, mert feladhatja az utolsó kenetet a katonáknak, meg mondjuk a lelküket megnyugtathatja, de nemhiszem, hogy ez fontos lenne ebben játékban...
A középkori orvosok már műtöttek is. Igaz rengeteg meghalt,de néhányan akkor is túlélték,és felépültek. A pap bíztathat,hogy mellettünk van az isten,meg miegymás,mert a középkor ku*va vallásos volt,és elhitte ha egy pap ezt mondta.
  #5  
Old 02-20-2006, 17:56
Woodstock Woodstock is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 104
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by spirit..
A középkori orvosok már műtöttek is. Igaz rengeteg meghalt,de néhányan akkor is túlélték,és felépültek. A pap bíztathat,hogy mellettünk van az isten,meg miegymás,mert a középkor ku*va vallásos volt,és elhitte ha egy pap ezt mondta.
Műteni műtőtt, pl érvágást csináltak időnként, ha valaki lázas volt, meg fűrésszel amputáltak lábat, szal a gyógyÍtást inkább hagyjuk...

Monduk a vakbuzgó valásosság az tény...
  #6  
Old 02-20-2006, 18:02
spirit..
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Woodstock
Műteni műtőtt, pl érvágást csináltak időnként, ha valaki lázas volt, meg fűrésszel amputáltak lábat, szal a gyógyÍtást inkább hagyjuk...
Monduk a vakbuzgó valásosság az tény...
Jó akkor az orvosról lemondok.
  #7  
Old 02-20-2006, 18:44
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by spirit..
A középkori orvosok már műtöttek is. Igaz rengeteg meghalt,de néhányan akkor is túlélték,és felépültek. A pap bíztathat,hogy mellettünk van az isten,meg miegymás,mert a középkor ku*va vallásos volt,és elhitte ha egy pap ezt mondta.
na de most nehogy az legyen a vitatéma, hogy a középkorban ez volt, vagy az volt és így lenne létjogosultsága a Hódítóban Én például bárhogy is nézegeten a törikönyveket, sehol sem írnak például orkokról...
  #8  
Old 02-20-2006, 19:52
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Naja, hódító az hódító és kész :)
Mondjuk ez még mindig jobb, mint ha valaki birodalmi lépegetőket akarna a játékba :P
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #9  
Old 02-20-2006, 17:47
spirit..
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Első körbsn szerintem ha kevesebb veszteséget akarsz, akkor olyan fajt válassz. Ha erősebb morált akarsz, akkor tegyél érte építéssel, de sokkal egyszerűbb, ha több tábornokot küldesz, ami emeli a támadóerőt, hiszen a kettő ugyanaz. Ha nagyon emelni akarod, akár 20% bonuszt is elérhetsz ork tábornokkal.

Ezek fényében nem látom, hogy miért kellene ezt túlbonyolítani, amikor ezekre már most is mind adottak a lehetőségek.
Hát ez fájt.
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 07:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu