Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-07-2006, 16:37
doscar doscar is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 24
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default Ork kérdések

Most kezdtem és orkkal keztem. Most már van egy olyan érzésem hogy nem ez a legjobb faj tanulásra de most már nem fogok meghátrálni. Majd lesz még rengeteg kérdésem tapasztalt orkosoktól, most csak egyet teszek fel:
Ha az ork támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védőértéke, akkor +20% védelmet kap. Na most az otthon maradt tornyos íjászok védőértéke ilyenkor hogy számolódik (6 vagy 12)?
Sponsored Links
  #2  
Old 02-07-2006, 17:55
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,226
Activity: 14%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by doscar
Most kezdtem és orkkal keztem. Most már van egy olyan érzésem hogy nem ez a legjobb faj tanulásra de most már nem fogok meghátrálni. Majd lesz még rengeteg kérdésem tapasztalt orkosoktól, most csak egyet teszek fel:
Ha az ork támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védőértéke, akkor +20% védelmet kap. Na most az otthon maradt tornyos íjászok védőértéke ilyenkor hogy számolódik (6 vagy 12)?
Üdv a fedélzeten!

Az ork valóban az egyik legnehezebben játszható faj, úgyhogy ha beletanulsz, akkor utána igen könnyű dolgod lesz. Ha esetleg nem, akkor tudd ezt be annak, hogy ez valóban sok odafigyelést és időt igényel.

Válaszolva a kérdésre: az alap védőértékek számítanak, tehát tornyos íjász esetén is csak 6 ponttal számolj.
  #3  
Old 02-07-2006, 19:00
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs up az ork igenis jóóóó!

Quote:
Originally Posted by Ati
Válaszolva a kérdésre: az alap védőértékek számítanak, tehát tornyos íjász esetén is csak 6 ponttal számolj.
na ez eddig nekem se derült ki, mindig a teljes védő és támadóértékét vettem számításba a seregeknek....
amúgy igaza van Atinak: az ork nehéz faj, de ha beletanulsz, akkor a legjobb! (hadisnak)
  #4  
Old 02-07-2006, 19:09
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Senki
na ez eddig nekem se derült ki, mindig a teljes védő és támadóértékét vettem számításba a seregeknek....
amúgy igaza van Atinak: az ork nehéz faj, de ha beletanulsz, akkor a legjobb! (hadisnak)
persze, ha megvedik a szovik, akkor nagyon jo
__________________
Remedy
  #5  
Old 02-07-2006, 19:13
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by Remedy
persze, ha megvedik a szovik, akkor nagyon jo
igen, ez a feltétele... bár A-ban szerintem a legjobb.... bár próbálnak meggyőzni hogy a gnóm, de nem tudodm... szkeptikus vagyok... (úgyis ork leszek... sok sok személyiséggel! )
  #6  
Old 02-07-2006, 20:09
doscar doscar is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 24
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kösz!
Csak nem oan rossz ez az ork!
Quote:
Originally Posted by Senki
igen, ez a feltétele... bár A-ban szerintem a legjobb....
Szupi,
akkor már csak 4 szintet kell túlélnem ............
--== ==--
  #7  
Old 03-02-2006, 12:16
Arwen's Avatar
Arwen Arwen is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: New York
Posts: 309
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Én ezt nem vágom.
Lehet vmit félreértettem. Ha a támadásra küldött seregének támadóértéke magasabb, mint az otthon maradt sereg védõértéke és közben vki be akarja ütni, akkor hogy kell számolni?
Mondjuk van otthon 5200 íj 100 toronnyal, akkor nem számít a torony, vagy miért 6 a védőérték? Vagy vmit nagyon félreértettem?
  #8  
Old 03-02-2006, 16:06
BeeLord's Avatar
BeeLord BeeLord is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ceglédbercel
Posts: 889
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Üdv a fedélzeten!

Az ork valóban az egyik legnehezebben játszható faj, úgyhogy ha beletanulsz, akkor utána igen könnyű dolgod lesz. Ha esetleg nem, akkor tudd ezt be annak, hogy ez valóban sok odafigyelést és időt igényel.

Válaszolva a kérdésre: az alap védőértékek számítanak, tehát tornyos íjász esetén is csak 6 ponttal számolj.
Ilyenkor nem számítanak a tornyok
  #9  
Old 03-05-2006, 23:03
Lepidus
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Talking

vakon kimenni azért az necces..még orkkal is
  #10  
Old 03-05-2006, 23:06
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,226
Activity: 14%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Lepidus
vakon kimenni azért az necces..még orkkal is
Már miért lenne az? 90% fölötti az esély, hogy beütsz. Ha régről még infóid is vannak, hogy ki milyen faj, akkor akár 99% is lehet vakon.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kérdések és válaszok az Anarchista csoporttal kapcsolatban. aúú Segítség az Anarchista csoporthoz 250 09-11-2021 17:31
FAQ - szezonális gyakori kérdések és válaszaik Ati Segítség 15 01-09-2014 20:29
szintlépéssel kapcsolatos kérdések, faji bónusz vitkoferi Segítség 27 08-27-2007 17:00
Alvilággal kapcsolatos kérdések Valezius Segítség 51 03-18-2007 08:09
Kérdések 1/Aval kapcsolatban Half Segítség 86 01-05-2007 12:00


All times are GMT +1. The time now is 15:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu