Arra gondoltam, hogy ugye van a távolbalátás varázslat, amivel meg lehet nézni, hogy közeledik feléd sereg(és van a tűzgolyó amit egy országra lehet varázsolni). Nahmármost lehetne olyan varázslat(ok) amivel rá lehetne varázsolni a feléd közeledő seregre. Az elképzelésem:
1. Csak arra a seregre tudsz varázsolni amelyik feléd(v. szövetségesed) felé közeledik(ezt megtudod távolbalátással v. a szövetségesed távolbalátásával), ekkor ugye kijelölöd az ellenfél országának sorszámát és arra varázsolod.
2.
-Ha több sereg közeledik feléd(v. szövetségesed felé) ua. országtól akkor mindegyik seregére érvényes lesz a varázslat.
-Ha több sereg közelít feléd(v. szovetségesed, esetleg mind2-őtök felé) más-más országtól, akkor is ki kell jelölni az ország sorszámát és az a sereg szenvedi el a varázslat hatását akit kijelöltél.
3. Ha nem csinálsz távolbalátást(v. szövetségesed), és rávarázsolsz egy random orira a program kiírja, hogy a varázslat sikertelen volt vagy sikeres[attól függ, hogy jön-e feléd(v. szövi felé) sereg attól az országtól],
-DE az ilyen varázslat készültsége 45%- ot vonna le ha sikeres(akkor is ha véletlenül sikerül eltaláni azt az országot ahonnan jön a sereg), és 80%-ot ha sikertelen(azaz mindenképp érdemes távolbalátást csinálni).(Rúnamennyisége is nagy lenne)
Varázslatok:
A., Mocsár: Ellenfeled serege(i), elé egy mocsár képződik, amelyet nem tudnak kikerülni, ekkor 2 körrel később ér hozzád a sereg.
Fontos! Ezt a varázslatot csak 8 körönként tudod újra használni.
(ha megpróbálod még 8 kör lejárta előtt használni a prg kiírja,hogy -nem telt még el a szükséges idő a használatához-de nem von le készültséget ekkor)
B., Jégeső: Ellenfeled támadó serege(i)-re hatalmas jégeső záporozik, amely pusztítja az ott lévő katonák egy részét.
(Azt, hogy mennyit azt nem tudom, de nem kicsit.)
C., Sebzéserősítő: A túzgolyó és jégeső használatakor van jelentősége, ekkor az ellenfél egységei magasabb sebzést szenvednek el. (Ezt bármikor varázsolhatod, 45% készültséget von le és körönként egyre több rúnát igényelne sokkal és csak 8 körig lenne érvényben). (mondjuk 1,2* sebzést oszt ki a prg +-ba)
Megjegyzés: (Jégeső és Mocsár varázslatakor)
-Ha olyan orira varázsolsz amelynek serege nem közeledik se feléd, se szövetségesed felé, de más felé igen, akkor a varázslat sikertelen(-80% készültség)
-A varázslat sikeressége ua. mint a súgóban.
-Természetesen egy ilyen varázslat ha sikerül az ellenfélnél kíírja,
a, Útközben sereged elé akadály ütközött, ezért 2 körrel később érkeznek célpont országhoz (mocsár esetén)
b, Seregedet egy jégeső "támadta" meg és xyz(katonafajták) hullotak el hatása alatt. (jégeső esetén)
(ill nálad ua-ezt csak rád értve)
- Egy sereg egy támadás alatt csak 1* szenvedheti el ezt a speckó varázslatot(azaz 1* jégeső és 1* mocsár lehet alkalmazni amikor támad rád(v. szövid felé), vissza út során nem)
- A mocsár varázs lehet kissé bonyolult, és csak megkavarná a játékot, viszont a Jégesőt mindenképp hasznosnak találom.
- Mi történik akkor ha feléd közeledik egy sereg(MF vagy) és gyorsan szövibe lépsz? Ekkor sem te sem szövetségesed nem tud a támadó seregre varázsolni.
- Mi történik ha az ellenfeled 2 sereget küld rád és jégesőt varázsolsz? A prg. kiszámolja, a 2 sereg támadóértékét öszesen, és aztán lebontja a sebzésmennyiséget úgy, hogy a nagyobbik sereg szenved többet.(ez még kidolgozásra vár, hogy melyik sereg, hogy sebződik)
- Jégeső varázslatnál viszont számítana a támadó sereg védőértéke is(azaz egy 1000 lovas nagyobb sebzést szenvedne el mint 1000 elit)-ez csak ötlet.
- A Jégeső sebzése hasonló elven működne mint a tűzgolyóé(ez talán a legjobb variáció, a többi kissé bonyolult
)