Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-03-2006, 17:52
Sakkmester
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default Új Varázslat(ok)

Arra gondoltam, hogy ugye van a távolbalátás varázslat, amivel meg lehet nézni, hogy közeledik feléd sereg(és van a tűzgolyó amit egy országra lehet varázsolni). Nahmármost lehetne olyan varázslat(ok) amivel rá lehetne varázsolni a feléd közeledő seregre. Az elképzelésem:

1. Csak arra a seregre tudsz varázsolni amelyik feléd(v. szövetségesed) felé közeledik(ezt megtudod távolbalátással v. a szövetségesed távolbalátásával), ekkor ugye kijelölöd az ellenfél országának sorszámát és arra varázsolod.

2.
-Ha több sereg közeledik feléd(v. szövetségesed felé) ua. országtól akkor mindegyik seregére érvényes lesz a varázslat.
-Ha több sereg közelít feléd(v. szovetségesed, esetleg mind2-őtök felé) más-más országtól, akkor is ki kell jelölni az ország sorszámát és az a sereg szenvedi el a varázslat hatását akit kijelöltél.

3. Ha nem csinálsz távolbalátást(v. szövetségesed), és rávarázsolsz egy random orira a program kiírja, hogy a varázslat sikertelen volt vagy sikeres[attól függ, hogy jön-e feléd(v. szövi felé) sereg attól az országtól],
-DE az ilyen varázslat készültsége 45%- ot vonna le ha sikeres(akkor is ha véletlenül sikerül eltaláni azt az országot ahonnan jön a sereg), és 80%-ot ha sikertelen(azaz mindenképp érdemes távolbalátást csinálni).(Rúnamennyisége is nagy lenne)



Varázslatok:
A., Mocsár: Ellenfeled serege(i), elé egy mocsár képződik, amelyet nem tudnak kikerülni, ekkor 2 körrel később ér hozzád a sereg.
Fontos! Ezt a varázslatot csak 8 körönként tudod újra használni.
(ha megpróbálod még 8 kör lejárta előtt használni a prg kiírja,hogy -nem telt még el a szükséges idő a használatához-de nem von le készültséget ekkor)

B., Jégeső: Ellenfeled támadó serege(i)-re hatalmas jégeső záporozik, amely pusztítja az ott lévő katonák egy részét.
(Azt, hogy mennyit azt nem tudom, de nem kicsit.)

C., Sebzéserősítő: A túzgolyó és jégeső használatakor van jelentősége, ekkor az ellenfél egységei magasabb sebzést szenvednek el. (Ezt bármikor varázsolhatod, 45% készültséget von le és körönként egyre több rúnát igényelne sokkal és csak 8 körig lenne érvényben). (mondjuk 1,2* sebzést oszt ki a prg +-ba)

Megjegyzés: (Jégeső és Mocsár varázslatakor)
-Ha olyan orira varázsolsz amelynek serege nem közeledik se feléd, se szövetségesed felé, de más felé igen, akkor a varázslat sikertelen(-80% készültség)
-A varázslat sikeressége ua. mint a súgóban.
-Természetesen egy ilyen varázslat ha sikerül az ellenfélnél kíírja,
a, Útközben sereged elé akadály ütközött, ezért 2 körrel később érkeznek célpont országhoz (mocsár esetén)
b, Seregedet egy jégeső "támadta" meg és xyz(katonafajták) hullotak el hatása alatt. (jégeső esetén)
(ill nálad ua-ezt csak rád értve)
- Egy sereg egy támadás alatt csak 1* szenvedheti el ezt a speckó varázslatot(azaz 1* jégeső és 1* mocsár lehet alkalmazni amikor támad rád(v. szövid felé), vissza út során nem)
- A mocsár varázs lehet kissé bonyolult, és csak megkavarná a játékot, viszont a Jégesőt mindenképp hasznosnak találom.
- Mi történik akkor ha feléd közeledik egy sereg(MF vagy) és gyorsan szövibe lépsz? Ekkor sem te sem szövetségesed nem tud a támadó seregre varázsolni.
- Mi történik ha az ellenfeled 2 sereget küld rád és jégesőt varázsolsz? A prg. kiszámolja, a 2 sereg támadóértékét öszesen, és aztán lebontja a sebzésmennyiséget úgy, hogy a nagyobbik sereg szenved többet.(ez még kidolgozásra vár, hogy melyik sereg, hogy sebződik)
- Jégeső varázslatnál viszont számítana a támadó sereg védőértéke is(azaz egy 1000 lovas nagyobb sebzést szenvedne el mint 1000 elit)-ez csak ötlet.
- A Jégeső sebzése hasonló elven működne mint a tűzgolyóé(ez talán a legjobb variáció, a többi kissé bonyolult)
Sponsored Links
  #2  
Old 02-03-2006, 17:57
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Csak nem varis vagy?
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #3  
Old 02-03-2006, 17:59
director
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Post

asztapaszta.. ha ezeket bevezetik, minden országom varis-tolis lesz:D

elég táp már a távolbalátás önmagában.. ha látod h ki jön feléd mikor, mennyi sereggel, az épp elég a védekezéshez..
  #4  
Old 02-03-2006, 18:11
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A mocsárral van egy kis baj... Ha megnő 2 körrel a sereg támadási ideje, akkor a hazafelé tartó út mennyi lesz? Az is nő? Logikus úgy lenne, hiszen a mocsár miatt "késik" a sereg. Viszont ez esetben egy szövit pilanatok alatt tönkre lehet vágni, ha ilyen sokáig távol tartod a seregeit. Én rávarázsolom a mocsarat, a másik 3 szövim meg addig szétveri...
  #5  
Old 02-03-2006, 18:12
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Egyszer valahol én is javasoltam egy varit a támadó seregekre, azt "köd"-nek neveztem el, aminek a lényege az, hogy eltéved a támadó sereg (mint abban az eseztben, amikor pl. szintet lép valaki, hogy elkerülje a beütést), és hazaindul...
  #6  
Old 02-03-2006, 18:12
lll
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Húha, én szerintem jó ötletek ezek, de szerintem nem mostanában lesz ilyen bevezetve, de majd akkor tuti hadis-varis leszek
  #7  
Old 02-03-2006, 18:14
ckow
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

sztem már elég jó a vari most is, és ez a mocsár cucc elég tápos
de ha mégis bevezetésre kerül, akkor ezt a %-os dolgot ki lehetne hagyni, mert nem kezdek el randomban varázslatot szórni, hátha pont az az ori jön felém. és ha lesz jégeső, akkor nem kéne nagyobb sebzést adni neki mint egy tűzgolyónak
ezek után kinek lenne kedve egyáltalán támadni?
  #8  
Old 02-03-2006, 18:15
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by director
asztapaszta.. ha ezeket bevezetik, minden országom varis-tolis lesz
elég táp már a távolbalátás önmagában.. ha látod h ki jön feléd mikor, mennyi sereggel, az épp elég a védekezéshez..
... és ebből még kihagyta a meteorzáport, ami egységeken kívűl épületeket is rombol, valamint a hatalmas bánat varázslatot, melynek hatására az ellenfél varázslóinak, tolvajainak és seregeinek hatásfoka 25%-al csökken, a népesség 10%-a pedig elvándorol.
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #9  
Old 02-03-2006, 18:19
lll
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Csokibácsi
... és ebből még kihagyta a meteorzáport, ami egységeken kívűl épületeket is rombol, valamint a hatalmas bánat varázslatot, melynek hatására az ellenfél varázslóinak, tolvajainak és seregeinek hatásfoka 25%-al csökken, a népesség 10%-a pedig elvándorol.
ez a meteorzápor is jó
  #10  
Old 02-03-2006, 18:22
lll
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Szerintem még a Tornádó is jó lenne! és ez a házakat rombolnák, meg ölnék az embereket meg sereget szal ez lenne a legerősebb varizás 1 orira persze nagyon sok rúna igénye lenne, meg készü is menne le min. 10%-ot
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Varázslatok sikeressége. szajonara Általános beszélgetés Hódítós témákban 14 11-05-2007 10:18
16. Varázslatok Ati Hódító Kézikönyv 1 07-14-2007 10:51
Varázslatok sikeressége tdomo Segítség 15 05-18-2007 18:50
Varázslatok oldal -Fegya- Lezárt hibák 12 08-07-2006 21:30
Varázslatok hatékonysága... TM Laci Elvetett javaslatok 19 02-08-2006 18:09


All times are GMT +1. The time now is 03:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu