| 
 | 
       
       	   
       	   	
	   	   	   	   
	   	   	   	          
	   
	   	   
        | 
	  	   	          
	   
	   
	   
       
	
   | 
	
		Hódító / Queosia forum 
                http://queosia.com 
                http://hodito.hu
	 | 
 
 
 | 
 
       
	
		
	
	
		| Segítség az Anarchista csoporthoz Az Anarchista csoportban merőben más játék zajlik, mint a normál csoportokban, a profi Anarchistások itt segíthetnek a frissen belevágoknak | 
	 
	 
	
	
	
	
	
	
	
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-19-2007, 19:01
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Junior Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Apr 2007 
					
					
					
						Posts: 6
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 93% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
				 
				Szabályos?
			 
			 
			
		
				
		
		 
Azt tudom hogy a nolmál játékban az 5. szinten csak 1 országod lehet az anarchistában akármennyi de mivan ha a nolmárban az 5. szinten van egy országod és az anarchista csoportba is inditas néhányat az úgy szabályos?   
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-19-2007, 19:03
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2007 
					Location: Hódmezővásárhely 
					
					
						Posts: 1,448
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 95% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Anonymus
					 
				 
				 
Azt tudom hogy a nolmál játékban az 5. szinten csak 1 országod lehet az anarchistában akármennyi de mivan ha a nolmárban az 5. szinten van egy országod és az anarchista csoportba is inditas néhányat az úgy szabályos?   
			
		 | 
	 
	 
 Nemrég ugyanezt kérdeztem, és igen szabályos! 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Mert ott van az erő, az egyszerű magyarban 
Egyenes derékkal, áll minden viharban
BimmBimm  (#233333) 
 
Éplista számító
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 08:40
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 487
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 99% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Anonymus
					 
				 
				 
Azt tudom hogy a nolmál játékban az 5. szinten csak 1 országod lehet az anarchistában akármennyi de mivan ha a nolmárban az 5. szinten van egy országod és az anarchista csoportba is inditas néhányat az úgy szabályos?   
			
		 | 
	 
	 
 
természetesen szabályos. 
összekötni sem kötelező őket,de azért érdemes a vip miatt.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 08:46
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Guest 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					
					
					
					
						Posts: n/a
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 0% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Arden
					 
				 
				természetesen szabályos. 
összekötni sem kötelező őket,de azért érdemes a vip miatt. 
			
		 | 
	 
	 
 Ez nekem is új  
Valahogy a súgót értelmezve nem ez jött le, de biztos igazatok van.  
Én olyasmit olvastam a súgóban, hogy 5. szinten semmilyen formában nem lehet két orija valakinek.  
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 09:26
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Nov 2006 
					Location: Bécs 
					
					
						Posts: 999
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 96% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  invisible
					 
				 
				Ez nekem is új  
Valahogy a súgót értelmezve nem ez jött le, de biztos igazatok van.  
Én olyasmit olvastam a súgóban, hogy 5. szinten semmilyen formában nem lehet két orija valakinek.  
			
		 | 
	 
	 
 Amikor regisztrálsz, le van írva, hogy az anarchista csoport kivétel.
 
"Egy csoportban csak egy országod lehet, valamint a rendes játék (ide értve az anarchista csoporton kívüli összes csoportot: normál sebességu, lassú sebességu, gyors sebességu csoportok) ötödik (kezdő) szintjén összesen 1 darab lehet."  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Pain is temporary, Glory is forever. 
 
csokis-keksz (#410152) 
tiramisu (#394553)
			 
		
		
		
		
		
		
		
            
                  
				
                    
                        Last edited by tdomo; 04-20-2007 at 09:29..
                    
                    
				
			
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 10:27
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			  | 
			
			
				
				
				 Member 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2007 
					Location: Budapest 
					
					
						Posts: 2,965
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 94% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  tdomo
					 
				 
				Amikor regisztrálsz, le van írva, hogy az anarchista csoport kivétel. 
 
"Egy csoportban csak egy országod lehet, valamint a rendes játék (ide értve az anarchista csoporton kívüli összes csoportot: normál sebességu, lassú sebességu, gyors sebességu csoportok) ötödik (kezdő) szintjén összesen 1 darab lehet." 
			
		 | 
	 
	 
 igen ott van, csak kusza mondtat   nekem spec a főorim van anarchban   
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni  
 
 
 
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 11:42
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Guest 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					
					
					
					
						Posts: n/a
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 0% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  tdomo
					 
				 
				Amikor regisztrálsz, le van írva, hogy az anarchista csoport kivétel. 
 
"Egy csoportban csak egy országod lehet, valamint a rendes játék (ide értve az anarchista csoporton kívüli összes csoportot: normál sebességu, lassú sebességu, gyors sebességu csoportok) ötödik (kezdő) szintjén összesen 1 darab lehet." 
			
		 | 
	 
	 
 Ez igaz, de én úgy értelmeztem, hogy az anarhista csoport úgy kivétel hogy ott lehet akár hány orid, de nem úgy értelmeztem hogy a rendes csoport mellett is lehet anarhista csoportba orid   
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 11:46
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Administrator 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					Join Date: Jan 2006 
					
					
					
						Posts: 25,256
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 28% 
	Longevity: 100% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  invisible
					 
				 
				Ez igaz, de én úgy értelmeztem, hogy az anarhista csoport úgy kivétel hogy ott lehet akár hány orid, de nem úgy értelmeztem hogy a rendes csoport mellett is lehet anarhista csoportba orid   
			
		 | 
	 
	 
 A rendes csoport mellett is lehet az anarchista csoportban országod.  
		
	
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
	
	
		
	
	
	
		
		
		
			
			 
			
				04-20-2007, 11:52
			
			
			
		  
	 | 
 
	
		
		
		
			
			| 
			
				
				
				 Guest 
				
				
				
			 | 
			  | 
			
				
				
					
					
					
					
						Posts: n/a
					 
                                         
					
					
					  
      
	Activity: 0% 
	Longevity: 0% 
	
       
  
 
					     
				 
				
			 | 
		 
		 
		
	 | 
 
    
	
    
	
	
		
		
			
			
			 
			
		
				
		
		
	Quote: 
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Ati
					 
				 
				A rendes csoport mellett is lehet az anarchista csoportban országod. 
			
		 | 
	 
	 
 Értem, Köszönöm   
		
	
		
		
		
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 | 
 
 
 
	 
	
		 
	 
 
 
	
		
    
    
    
    
    
	
	
		| 
			Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
		 | 
	 
	
		| 
			 
		 | 
	 
	 
    
		
	
		 
		Posting Rules
	 | 
 
	
		
		You may not post new threads 
		You may not post replies 
		You may not post attachments 
		You may not edit your posts 
		 
		
		
		
		
		HTML code is Off 
		 
		
	  | 
 
 
	 | 
	
		
	 | 
 
 
All times are GMT +1. The time now is 06:50. 
		 
	 
 
 
     	   	     	  |  
 
  
  	   
  	   	    | 
  	   	           | 
 
 
	   
	   	    | 
	   	    
  | 
   	   	   
   	   	          
 | 
 
  |