Thread: újraindulás
View Single Post
  #119  
Old 05-28-2007, 08:11
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
...gondolj bele milyen "játékélménye" van annak az orinak aki 500 körönként újraindul mondjuk 5x?
...
ezt akár támogathatnám is csak:
1. a többség túl bonyolultnak tartaná
2. azokat viszont ténylegesen büntetné akik nem vagyont akarnak újrázni.. gonolj bele, pl egy gnónmak kai épp csak 13k tekivel fellép és a 2. újrázása után maradna 6k tekije.. ez inkább büntetés neki mint segítség
Nem az újrázós játékélményére gondoltam. Ő csak az üzemanyag, aki vállalja, hogy a klánjába új erőforrást hoz. A játékra gondoltam, úgy általában. Ha egyre több pénz kell egy sikeres klánütéshez, de csökkentjük a pénz keletkezését, lassulni fog a játék (kevesebb ütés lesz). De tényleg nem tudom, hogy az újrázók a teljes vagyonkeletkezés hány %-át hozzák. Ha ez elenyésző, akkor inkább nem szóltam.

1. Szerintem nem lenne bonyolultabb annál, mint az, hogy hány % tudományhoz hány teki kell. Ráadásul jóval kevesebben és ritkábban használnák. De lehetne segíteni egy olyasmi képernyővel, mint a feljutást. Pl. "Még 128 kör van hátra a 2. újraindulási lehetőségedig. Tekercseid és készpénzed 50%-át kapod meg, ha ekkor indulsz újra. A 100%-ot 628 kör utáni újrainduláskor kapnád meg." Vagy ilyesmi.
2. Erre írtam, hogy fajtánként minimum 20e teki újrázódna, ha volt annyija, és kp-re is lehetne egy minimum. A lényeg az lenne, hogy pl. egy átlagos gnóm mondjuk 15e tekikkel mindig ugyanúgy újrázódna.

És egyébként innentől kezdve egy taktikai elem lehetne, hogy valaki gyorsan újrázik, hogy mielőbb játékban legyen, vagy többet vár, hogy pénzt hozzon a klánnak.

(U.i. Talán érdekes szempont, hogy az A-s játékot csak A-ban lehet kipróbálni, nem lehet oda regelni. Tehát aki kipróbálna több taktikát, több fajt, annak kézenfekvő lehetőség az újrázás.)
Reply With Quote