View Single Post
  #211  
Old 05-13-2007, 15:38
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ami versenyben maradt, az a 10-es, és a... hú, nem tudom hányas, ami a tornyok arányától teszi függővé a sikerességet.

Ez utóbbi nekem nem túl szimpatikus, de még lehet próbálkozni meggyőzni.
Na akkor én is beszállnék a megbeszélésbe.
Először egy megjegyzés: Az elf röhej, és ha variban gyengébb lenne a törpénél, mint amit itt olvastam, akkor még röhejebb lenne:
"A mágia sem idegen tőlük"
"mágia területén elérhető maximum 40%"
Szóval ezt nem támogatom.

Per pillanat a faji varázslata miatt az elfet nem érdemes varira építeni, termelő szintén nem lehet.
Tehát marad a tolis és a hadis. Hadisok vannak jobbak nála: ork, gnóm, óriás és szerintem a törpe is.
Tolis alternatívák most: ember, félelf. Szóval az elf tolisnak jó, meg persze tamagocsizni.
Ezt a kettős célt ezzel a javaslattal tudná elérni.

Támogatom kutyulee ötletét: malusz=(torony+barakk)*1,5/terület (szeritnem elég egyszerű képlet)
10-10%-kal még nem lenne beton, de már járna neki 30% malusz, ami zsákmánynál több, mint eddig (aki elf-toli akar lenni, ennyi hátrányt el tud viselni, bár lehet játszani 5-5% torony barakkal is, csak stratégia kérdése (az elf úgyis blöffölni szeret))

Másrészt: 30-30%-nál már eléggé beüthetetlen, és cserébe nem tud lopni, csak ha nagyon lebont, ha neki megéri, akkor megérdemli, hogy vissza tudjon ütni.
(Abba hajlandó vagyok belemenni, hogy legyen 20 a min és 80 a max, de nem ragaszkodom hozzá)
Varázslók: hát ha jó a mágia területén, akkor legyen jó. Az ártó varázslatokra szerintem teljesen elfogadható a plussz készüli (talán 2is elég lenne), és persze a rúna is. És ha tk nyitásra is kapna maluszt, szerintem az se akkora gáz egy tolis elfnek.
Sponsored Links