Valóban jó ötlet, hogy írja ki a nyersikészletet, piacon is kiírja a rendelkezésre álló kézpénzt.
Ha többféle épületet kell építeni egyszerre az tényleg macerás tud lenni. Ált egyik lapon Építés menü, másikon Tanácsadók, harmadikon Piac, és a nyitott Excell táblán összegezni hogy miből mennyi kell mennyi van belőle, mennyit kell venni. Ha kiírná, hogy van x köved, y fád és z agyagot, az egy fokkal könnyítené a procedúrát. És csak egy ugyanolyan sor kéne mint piacnál.
A fegyó sztem felesleges, ott csak 1es, 2es, 3as szorzó van, amit ránézésre mond az ember, hogy miből mennyi jön ki.
A drágakövet kiírhatná, bár a kb bevételt egy pillanat alatt meg lehet mondani a fölső sorból, a milliók mellett pedig nem tartom fontosnak, hogy az összeg vége 42.619 arany vagy pedig 75.148 arany, ha látom hogy az eleje 3,5 milla volt.
De az alapötletet támogatom.
|