Tekidia gyűrűje
Ego: 55
Jellem: Káosz
Kommunikáció: Emocionális
Tekidia Mey Twaalreth Ynev Hatodik (Káosz) korának neves személyisége, Berkano sötét boszorkányrendjének mesternője volt. A legenda szerint kétszáz évig élt, és egy félaquir Korcsot választott párjául - talán ez magyarázza, hogy bilincset formázó ónixköves gyűrűjének hatalma az Ediomadból elragadott varázsszerekével vetekszik. Eredeti rendeltetése bizonytalan. A bölcsek némelyike szerint Tekidia azért készítette, hogy semlegesítse vele az ágyába fogadott Korcs másvilági energiáit, hogy ne kelljen elpusztulnia egy-egy indulatból felcsattanó hatalomszó hallatán. Mások a hatodkori szexuálmágia agyafúrt relikviájának vélik, s odáig merészkednek, hogy kijelentik: a boszorkányúrnő e gyűrű segítségével kötötte magához a földmélyi világ vonakodó teremtményét.
Tény, hogy aki ezt az ötvösremeket viseli, bizonyos befolyásra és védelemre tesz szert az aquirfajzatok felett (bizonyos fajtákkal szemben). Az ereklye felmutatásakor tüstént működésbe lép, hatótávja 30 méter, időtartama állandó, ellene ME tehető (66E) és csak egy célpontra hat. Az aquir Hatalomszavak elleni védettsége 10E terjed.
Tekidia gyűrűje kincs lehetne valamennyi Ediomadot járó felvilági portyázó számára - sajnálatos tény azonban, hogy a mesternő lelkének lenyomatát hordozza. Az a Rend jellemű hordozó, 24 óránként (ha az ego-t nem tudta legyőzni) a Kis Arkánum rituáléjára, az Intő jel-re emlékeztető mágia csap le rá (a hatásokat lásd M.A.G.U.S. 137. old). Az ereklye Egója ellen ha kudarcot vall Tekidia bábja, lélek nélküli, eleven hulla válik belőle.
Ali Malmek gyűrűje (kereskedő/csempész volt)
15 töltetes. Tulajdonosa, ha kívánja magát és felszerelését, vagy 100 kg. I. kategóriás, illetve 10 kg. II. kategóriás anyagot stb. tud 100-d részére lekicsinyíteni 1 napra. Visszaalakulni idő előtt nem lehet, csak varázslói mágia destrukcióval.
Szószátyárság gyűrűje
Ha valaki kezébe veszi a gyűrűt, és nem dobja meg asztrális védelmét 20 E támadás (szeretet+vágy+elvakultság) ellen, akkor felhúzza és onnan kezdve mindent amit gondol hangosan kimond. (lásd SÖRGYÁRI KAPRICSÓ) Önmaga nem képes lehúzni a gyűrűt (és ezt nem is szeretné, hiszen olyan jól áll neki), viszont aki segít, az miután lehúzta szintén dobhatja az ellenállást
Hatalom gyűrűje
Viselője naponta egyszer képes a hatalom szavára alaperősítésen, még ha nem is pap.
infralátó gyűrű 10m-ig
Gyűrű-fegyver
ÁLOMŐR
Az ezüstgyűrű egy csuklyás, komor ábrázatú férfifejet mintáz. A nem túl bizalomgerjesztő ékszer igen hatásos védelmet nyújt viselőjének, míg alszik. Aki ilyenkor gonosz, ártó szándékkal közeledik hozzá, az igen félelmetes élményben részesül: az alvó mellett egy hatalmas alak jelenik meg bő fekete csuklyában, kétkezes pallost tartva maga előtt. A "jelenés" rosszallóan ingatja fejét, s mintha torkát köszörülné... Mindez persze csak illúzió, ám ezt a settenkedő csak a legritkább esetben sejtheti. Az "Álomőr" a veszély múltával, vagy illúzió voltának lelepleződésekor szertefoszlik. A gyűrű két feltöltés között 21 alkalommal használható.
A pusztító tűz gyűrűje
Aranyból kovácsolt vastag karika, amelybe rubin lapkákat illesztettek. Hatását egy ízben képes kifejteni, legfeljebb negyed órán keresztül. Hordozójának gondolati parancsára aktivizálódik és ugyancsak a gondolati parancsra szünteti be hatását. Hatása megegyezik a tűzalak nevű boszorkánymesteri varázslattal. Egyes források szerint léteznek egyéb őselemeket megformáló gyűrűk is. Ha kifogyott, egy hétig folyamatosan tűzben kell lennie, és úgy újratölthető.
Hatalom gyűrűje
Ezt az igen érdekes gyűrűt vélhetőleg Toron nagyjai hagyták az utókorra. Viselője gondolati parancsára aktivizálódik, és a hatóidő alatt (21x21 szegmensig) a viselőre irányuló (nem papi eredetű) mágiákat megpróbálja elnyelni. (21, 31, 41, 51, 61, 71…)
Ennek mértéke az adott varázslat Mp költségének függvénye. A gyűrű csak akkor mentesíti, nyeli el a mágiát, ha azt teljes mértékben maradéktalanul képes. (csak ha 1 Mp-vel is több, a varázs maradéktalanul teljesül). A gyűrű nem válogat, minden nem papi eredetű mágiát elnyel, legyen az ártó avagy segítő szándékú. Alapestben naponta 1x lehet aktivizálni, de ha elnyelt egy mágiát, akkor legközelebb csak akkor működhet, ha letelik annyi óra, amennyi a bezárt varázslat Mp érétke volt.
"Jégvirág"
Különös, hegyikristályból csiszolt ékszer, mely első ránézésre valóban egy dér-csípte karikagyűrűre emlékeztet. Hatását akkor fejti ki, mikor hordozója háromszor egymás után rálehel. A gyűrű 1 láb sugarú fagyaurát gerjeszt maga körül, mely K6 Fp-t sebez (használójára semmilyen káros hatással nincs). Az így megfogott tárgyak rideggé válnak, alkalmasint elpattanhatnak, eltörhetnek. A varázslat időtartama 10 kör, a gyűrű 3 naponta használható.
Rozsdás kard
Első pillantásra egy tönkrement fegyvernek tűnik, ám a szakértő szemek rögtön észrevehetik, hogy enyhe mágiát sugároz. Aki azzal próbálkozik, hogy megcsiszoltassa, jó formába hozza a fegyvert, kudarcot vall. A fegyver értékei ugyanazok, mint egy hagyományos hosszúkardé, azzal a különbséggel, hogy amint megvágnak vele valakit, és a pengén lévő rozsda vért érint, átváltozik. A rozsda savvá változik, újabb 2k6 Sp-t okozva. A sav marta testrész 25% eséllyel üszkösödni kezd. Ha többször ugyanez a hatás, akkor 10%-al nő az esély. A fegyver különleges hatása naponta 6x alkalmazható.
A Tudás Kardja
Aki ezt a hosszúkardot a kezébe veszi, az képessé válik a forgatására, még ha eredetileg képzetlen is volt rá. Ha egy olyan valaki veszi a kezébe, aki alapfokon ismeri a hosszúkard használatát az ezt a fegyvert mesterfokon képes forgatni. Ezen felül a fegyver a következő harci bonuszokkal rendelkezik: KÉ: +2 TÉ: +5 VÉ: +5 Sebzés: +1
A Hárítás tőre
Ez a hárítótőr naponta egyszer 3 percre képes olyan hatékony védekezést elérni, hogy a használóját nem lehet eltalálni közelharci és hajított fegyverekkel, kivéve a 00-t.
A Roncsolás Buzogánya
A rúnák, melyek a fegyver nyelét díszítik, +2 sebzést adnak neki. Használója naponta egyszer romboló erejű csapás leadására lesz képes, ami a normális sebzés 3x, ha talál.
Gyorsaság Rövidkardja
Aki ezt a rövidkardot forgatja, az további +1 támadásra jogosult.
Fagypenge
A szablya pengéjét díszítő rúnák erős mágiát hordoznak. Ha valaki a kezébe veszi és kimondja a parancsszót, akkor a kard pengéjét fagyaura veszi körül. Ilyenkor a sebzéséhez további 2d6 mágikus (4sp -1Ép) fagysebzés is hozzáadódik. A fegyver forgatása közben dércsíkot húz a levegőben, vízhez érve azonnal odafagyasztja azt. (csak az aurán beül hideg, tehát vízbe mártva jégbunkó lesz rajta, nem pedig a tó fagy be)
Bénítás korbácsa
A korbácsot díszítő rúnák +1 Sebzést adnak neki, és akit eltalál, annak Mentális mágia ellenállást kell dobnia annyiszor 2E ellen, amennyit sebződött a fegyvertől(SFÉ számít),különben azonnal megbénul 1 percre. Ez gondolati parancsszót igényel és naponta egy alkalommal használható (időtartam 3d6 kör).
Vérivó kard
Ha eme fegyverrel vért fakasztunk, mohón inni kezdi. Minden sebzett 1Fp +1 (választott) harcértéket ad, és minden 1Ép további +1 sebzést. A bonuszok csak addig élnek, amíg a fegyver vért kap. Ha 1 perc után nem kap további vért, akkor a bonuszok elvesznek. A fegyverben egy vérivó szellem van bezárva, ezért csak azoknak hajlandó segíteni, kiknek jellemében megtalálható a halál komponens.
Titkok kardja
A fegyvert ha viselője akarja eltüntetheti naponta k3 órára. A varázslat idejének lejáratát nem tudja.
Elme-buzogány
Amennyiben találatot visznek be az ellenfélnek, a bevitt sebzés felének megfelelő nagysággal csökken az ellen asztrális v. mentális védelme. Csak a pszivel épített.
Úton járok segedelme
Dzsambia (csak a dzsad vallású karakterek esetén fejti ki erejét)
Használója kétszer annyi ideig képes harcolni kifáradás nélkül. Permanens varázstárgy.
"Éjkobra"
Nemesacél penge, enyhén hullámos (lángkard). Markolata egy ágaskodó királykobrát ábrázol (fehér színű). Ha valaki megragadja, akkor a markolat kobrája lesújt, és mérget fecskendez az "őt" megragadó kézfejbe ("kobramarás" méreg hatás: 3d6/bénultság). A kobra fogai a forgató kézfejében marad amíg az el nem engedi. különlegessége a pengének, hogy a vele érintkező vért (sebzett Ép)a vércsatornán felszívja, és a fogakon keresztül (ami egy vámpír fogaiból készült) Vitae formájában a testébe juttat.
Hamis dicsfény (avagy a Gőg büntetése)
Küllemre szemkápráztató hosszúkard, mely már első ránézésre egyedi, különleges darab. Aki kezében tartja, különösen legyőzhetetlennek érzi magát (10E bátorság), számára nincs többé legyőzhetetlen ellenfél. Az önbizalommal érzelmei torzulnak is egyben, emelkedett hangulatához ingerlékenység (-4 Asztrál) és gőg párosul.
A kard valójában egy nem kimondottan harcra tervezett (Ké:5 Té:10 Vé:10) díszfegyver, melyet egykori készítője egy pökhendi párbajhősnek szánt okulás képen.
|