persze biztos van aki úgygondolja, hogy jó, ha van felesleges része a játéknak. (szerintem ha nem változik semmi, akkor a normálban el is lehetne törölni a támadót/védőt, hiszen a rövidjátékban ugyan van némi értelme, de normálban nincs, sőt a mostaninál még jobb is lenne, ha eltörölnénk)
Abban teljes mértékben egyetértek, hogy semmi értelme annak, hogy erősebbé tegyük a támadó/védőt a lo/íj-nál, viszont szerintem igenis értelmet kéne adni a létezésüknek. (mert ennyi erővel bevezethetnénk a lándzsást (3,4) a kopjást (3,3) a buzogányost (5,1) stbstbstb... a játékon semmit sem változtatna, és értelme is lenne, mármint annyi erővel, amennyivel a támadó védő katonáknak van értelmük...)
szerintem pedig úgy lehetne értelmet adni nekik, ha nem az értékein változtatunk, és még csak nem is a csata közbeni eredményességen. pl az, h feleannyi idő képezni őket, ilyen előny, csak normálban ez nem elég, az, amit szecsa feldobott egyszer,mint ötlet, és én írtam is rá egyébként, ugyan ilyen változtatás lenne.lehet, h nem ezt a változtatást keressük, de hasonló típust sztem.
|