Quote:
Originally Posted by Gyula
Feljebb olvastam hogy ha toli ne mtud tekizni akkor munkanélkülévé tesszük.
Ez a szemléleta fő gond, a tolvaj ne mcsak arra való hogy tekizzen, és elnézést kérek, de én azokat nevezem vérpistikéknak akik csinálnak egy 25-30% kocsmás tolit és húzzák a tekit ész nélkül még ha alig jön akkor is, és higyjétek el hogy sokszor ezek a vérpistikék rá sem néznek a rakira vagy ha ránéz akkor is a tekit viszi, mert ugyan drágábba nyers de a tekiböl darabra sokkal többet tud elvinni.
Lotr: nem tekizhetelen fajt kell csinálni a törpéböl, csak annyit kellene hogy ha egynap kétszer lehúzták a tekijét akkor harmadszorra ne tudjon a tolvaj tekit vinni, vagy csak nagyon keveset. Igen vissza élésekre ad lehetőséget, mint mindne más dolog a játékban, ezért javasolni fogom egy máésik topicban hogy legyen eltörölve a hódítón belüli levelezés lehetőség is mert rengeteg vissza élésre ad lehetőséget, sőtt javaslom hogy Ati kezdeményezze az MSN a skype és a többi csevegőprogram betiltásást is hiszen ezek vissza élésre adnak lehetőséget, mert ezen üzeneő programok segitségével az MF hadis gnóm meg tudja kérni az óriás varázslót játszi barátját hogy gömböljön neki vagy esetleg még ártózzon is.
Kicsit komolyra forditva, szerinted mikor mf-törpöt játszom akkor majd megfogm kérni két haveromat hogy legyenek szivesek kisérjenek engem csoportrol csoportra két mf tolvajjal hogy napi kétszer ki tudjanak tekizni mikor én épp kirakom az összes tekim piacra és lopás után vissza veszem?
Szóval nem hiszem hogy az autóvédelem nagyobb jksz forrás lenne mint bármi más a játékban, és nem teki védett fajt csinálna a törpéböl.
Nem hiszem hogy sajnálni kellene a harmadik tolvajt aki már nem tud rendesen tekizni, szegény keressen más célpontot igy talán a törpének is lenne esélye.
Itt előálhatnék azzal a frappáns indoklással is (nem teszem) amit a felfedezési változások kapcsán többen előhoztak hogy a játék neve hódító és nem felfedezni kell hanem sereggel ütni. Erre hivatkozva ha tolvajnak nicsn elég célpontja akkor legyen szives és játszon hadit vagy legyen ő is törpe.
Ami a piacot illeti, úgy van ahogy mondod, először túltermelés lesz a több törpe miatt, lemennek az árak, kevesebb lesz a törp majd megint felmegy az ár, ismét megszaporodnak a törpök, azt hiszem ez lenen a helyes müködése a piacnak és a termelésnek, egyszer túltermelés van máskor meg hiány, most meg állandóan kevés termelés ebböl adódoan magas ár. Ez szép lassan beált és amig nem leszenk törpök a csoportokban addig ez nem is fog változni jelentősen.
|
Kedves Gyula!
írtam 1 hosszu levelet , közbe kilépett a ez a vacak így elszállt...
Röviden.
Ne bagatelizáld el mert igenis elég nagy visszélési lehetőséget ad.
Akiknek sok az ismerősük a játékban..
1 háburelőtt, közepén elég csábító lehet a törpnek, ha gnomot varázsol magából. 1 kis segítséggel.
Az ork meg nem fogja megnevelni a 3-4 körre lévő tolvaját, mégha esetleg maradna is benne erő... ez megint nem érv.
Piac: felfelé haladva tünnek el a tolvajok, tehát nőhetne a törpök száma...
mégsincs pedig nincs aki tekizze őket, és mégis magas az ár...
A lényeg mindig lesz ki felnyomja az árakat.. Ez max. ott nem következhet be ahol a fél csoport törpe..
Jelenleg nem látok erre módot, h bármi módosítással annyit törpe kerüljön a csoportokba, h ne lehessen felnyomni az árat...
Senki nem foglalkozik azzal , hogy egy tolvaj ,hogyan tud a 3- szinten 2. szinten felfelé haladni...