a helyzet:
Nos, hogy miat akarok az egyértelmü, amit a többség akar. 
Mivel nincs időm itt számolgatni
, azt rábízom az olvasókra, h hogy érné meg..stb Ezért vázoltam fel a lehetőségeket...
Az alapvető javaslat : "De amugy én is csak az alapvető "olcsóbb építés-bontás, meg az épületfenntartás elfogadható"-ra gondoltam... "
ITt kérdés mennyivel csökkenjen... 70%- al kevesebb fenntartási ktsg + építési / bontási?
"Deha nem elég ennyi akko a bontásból kapja vissza a nyersanyagot, ami által könnyebben lehetne átépülni, ami sztem felettébb hasznos személyiségé tenné...
Akár Én spec. 1/2-et is eltudnék itt képzelni... "
Ezt nem tudom, mennyire lenne bonyolult ,berakni a játékba, mer ehez nem értek...
Első körbe, tetszik-e az ötlet, nekem úgytünt ez tetszene sok embernek...
Most elkéne dönteni ,h életképes és a mostani személyiségek ("legerősebb-"leggyengébb") közé besorolható-e a nyersanyag visszakapása nélkül vagy csak azzal...
Ezek mellett ki kellene találni , a kts-ek csökkentése mekkora %-ban legyen 50%-tól 100%-ig
Ha ez nem elég ,akkor a bontásból felhasználható nyersanyag mekkora része jöjjön vissza, ami már használhatóvá tenné ,de semmiképp ne vállna tápossá..