Thread
:
Tobb ori egy geprol
View Single Post
#
2
02-06-2007, 12:57
Ati
Administrator
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Quote:
Originally Posted by
Aonka
Az lenne a kerdes,h ha en iranyitok ket osszekotott orit,es a szobatarsam is regelt(mas csoport),akkor be kell-e jelenteni.
Ilyen esetben a FAQ-ban leírtak az irányadóak. Attól is függ, hogy egy gépről játszotok-e,m vagy többről stb. Ott le vannak írva a különböző lehetőségek, mikor mire kell figyelni.
__________________
Hódító
*
Queosia
Ati
View Public Profile
Send a private message to Ati
Visit Ati's homepage!
Find all posts by Ati