Quote:
Originally Posted by Solaris
-pénz: Gondoltam h ezt fogjátok felhozni és ez igaz is. (én is éltem/élek vele)
De ennek sztem semmi köze a mostani témához. A hódító minden részében akinek több pénze van az könnyebben haladhat és/vagy gyorsabban. Nem csak hadis támadásnál van ez így. Pl tolisnál amit leártóznak vagy varisnál amit leölnek tudja pótolni...stb. A sok pénz mindenhol előny. Ennek sztem a témához nem sok köze van.
-A-ban bontani...: öhömmm, ez sem újdonság nem hiszem h nekem magyarázni kellene h ez mit és mennyit jelent. De az A ugye más mint a többi szint és ha bent van a támadott ori akkor ő is bonthat. A lehetőség neki is megvan. ...és még a sávos rendszerben is ahol sok pénz van majd az alá is lebont..., tehát nem látom azt h ez orvosolná a feltételezett gazdag-ori problémát.
-A "telefonos segítség": Nem igazán értem miért kell ezt is erőltetni. Értem h mit akartok mondani vele, viszont az h a szövitag kéznél van az ugyanúgy lehet a védekező oldalon is vagyis ez ugyanúgy a védő előnye is lehet.
És nem értem h ha már a szövi áldoz a csapatmunkára akkor miért kellene ezt elvenni tőlük.
Mellesleg már nemtom mióta játszom és az A-ban is nem 1x voltam, de még sosem kellett telefonos segítséget kérnem, ezt mindíg megoldottam egyedül is.
Így azt gondolom más is megtudja...
-A felfelé v lefelé támadásnál is tudom h mennyit számít a +10%. Nem véletlenül elleneztem olyan nagyon az azonnali pontrendezést. (több sereggel alulról téma)
Ejj, régi szép idők, mikor a falkába verődött orkok dúlták fel a beton elfeket...
Igen, rengeteget számít a 10% és ezt azóta sem tudtam megértetni egyesekkel h nagy ha-n lehetetlen számolni v beverni több sereggel pl beton elfeket. Viszont annak fényében h lefelé is 5% és felfelé is 5% már nagyon is sokat számít. Nem támogatom egyáltalán az ötletet mert (bár most lehet h nem látszik) de a kisebbek járnának rosszul.
|
Sol úgy beszélsz tényleg, mintha kezdő lennél

Pedig nem vagy az

Node... a témáhova visszamenve...
Mi lenne, ha lefele
2 körös támadás 4%
3 körös 3%
4,4+ körös 2%
a felfele támadásoknál
2 körös támadás 5%
3 körös támadás 6%
4,4+ körös támadás 7%
Ez majdnem megfelel az én elképzelésemnek...

Hiszen ha egyszerre csapódsz több sereggel, akkor folyamatosan messzebbre kerül, tehát szerintem a 2. támadás után már a 2%-os zónába esne...
Így lenne még 1 plusz előnye a vándor személyiségnek
