Quote:
Originally Posted by Atiii
Komolyra fórdítva a szót.
Nekem a régi rendszerrel se volt sok bajom és az új rendszerrel sincs és lehet a te ötleted is megállná a helyét,de hol voltál amikor ez az új rendszer belett vezetve??
Hisz úgy emlegeted ,hogy "Ati most bevezetett rendszere"....
Kicsit levagyok maradva bocsi,de ezt Ati a kisújjából szpta ki?
Gondolom nem egyedűl hozta a döntést.
|
Kicsit kettős érzés kavarog bennem amikor valaki azt veti bárki fejére is, hogy "akkor, amikor ezek a döntések születtek, akkor hol voltál? Miért nem mondtad el a véleményed? Most meg itt ugatsz? Akkor lettél volna nagy legény!" stb, stb...
Amit valahol jogosnak érzek, de tudjátok az ember az ellen tiltakozik, ami neki nem jó.
Ami jó, azt nem védi, általában... sajnos...
Nagyon jó példa az új körút (4-6 villamos vonala) a Demszky-féle combinók bevezetése óta.
Aki autóval közlekedik az tudja, hogy szinte életveszélyes közlekedni, mert annyira keskeny a 2 sáv, amikor a villamosmegálló mellé érsz, hogy szinte összeérnek az autók.
Ez ugye onnan indult, hogy a sok gyalogos sírt a hivatalba, hogy ugyanmá, alig lehet leszállni a villamosról, szélesítsük már ki a villamosmegállókat. Okos vezetés azt gondolta, ha már úgyis át kell építeni, akkor szélesítsük már ki annak a pár gyalogosnak, akik a nagy fenekükkel nem férnek el a 1,5 méteres peronon, legyen nekik 2,5 méter, és akkor öröm bódogság.
Hiszen az autósok nem sírnak, hogy széles a sáv és elférnek kényelmesen, a gyalogosok viszont sírnak, ez tűrhetetlen.
De mivel jelenleg nincs semmi sztrájk az autósok körében, nem tudjuk olyan egyszerűen megkérdezni őket, így ne is kérdezzük meg az autós társadalmat, szűkítjük a sávokat oszt kész, le vannak szarva, miért nem voltak itt, hogy elmondhassák a véleményüket, mikor tudják, hogy nemsokára át fogjuk építeni a villmos megállókat?!?!?!
És íme, megszületett a tökéletes döntés, a gyalogosok örülnek, és most meg az autósok anyáznak.
Viszont ha a hivatal annak idején behív mondjuk 10 taxist, és megkérdezi, hogy milyen szélesnek kellene lennie a sávoknak, és milyen megoldást láttok, akkor az lett volna, hogy a taxisok azt mondják, hogy
"elmentek ti a sunyiba, ekkora sávon 2 trabant nem fér el. Mi lenne, ha a villamos 2 iránya nem középen menne, így nem 2 peron kellene, hanem legyen 1 peron, és a villamosok sine az úttest, illetve a peron között lenne.
Ekkor a gyalogosok is boldogok, meg az autósok sem húzzák meg naponta 2x az autóik oldalát...
Kb ilyennek érzem ezt a bevezetett rendszert...