Alapvetően az a baj, hogy nagyon sokan játszanak gnómot, óriást. Felsőbb szinteken meg pláne...
Ennek az a következménye, hogy a tolvajok kvázi használhatatlanok

Mert nem tudják maguknak alapból megtermelni a spécizés miatti veszteségüket (tanyafreeség, tekercskopások, állandó fedezés, stb, stb).
Viszont azért választja a játékosok nagy része a gnómot, illetve az óriást, mert a többi faj nagyon sebezhető, mégpedig toli szinten és a tekercsei miatt... Lsd gnómból is sok van, tolizható, mégis nagyon sok hadis gnóm!
Erre ugyanis nem indul be semmilyen autóvédelem, mint minden más ártó akció esetén.
Ezért ezt a részét a tolvajlásnak szerintem gyengíteni kellene.
Egyfajta autóvédelmet arra is be kell vezetni, hogy 2-3 félelf ne tudjon tönkrezúzni egy embert aki megpróbál játszani.
Hiszen ha látnak egy "hadielfet", egy orkot, egy törpét, vagy egy embert (hadi), széttekizik, ráadásul úgy, hogy többen rászállnak, körváltás előtt leszedik a tekercseit 10%-ra, így elmegy minden egysége, védelme.
Szeretncsétlen újraveszi, majd ismét, akár 2-3 órával később is...
Ezért legközelebb nem választja majd ezen fajok valamelyikét - legalábbis ahhoz a stílushoz...
Ha lenne ilyen autóvédelem, ami alapból a tekercslopást normál működésében nem sokat módosítaná, de a 2-3 félelfes mókánál már nagyon aktív lenne, talán többen kockáztatnának meg egyet a fent említett fajok közül.
És akkor vegyesebbek lennének a fajok, így többet számítana a tolvajok jelenléte is
Ez hasonló, mint az adók... Lehet bevételt növelni adócsökkentéssel is, meg növeléssel is

....