View Single Post
  #114  
Old 12-04-2006, 11:35
yenkie yenkie is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 118
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Solaris View Post
HA egy kicsit is érdekelte volna bármelyikünk véleménye akkor ír ide egy pár sort h mi miért....
Sztem semmi esélye annak h ezen változtassanak.

Az azonnali pontrendezés egyenes következménye h
1. nem lehet visszakísérni a támadó országot
2. a hadi országok elvesztették a jelentőségüket, így a szövetség elvesztette az egyik legvonzóbb oldalát. Az A ezek után még a jól szervezett klánok számára is unalmas, egysíkú lesz. A hadik nem védenek többet, nincs elrettentő erejük, nem éri meg a vegyes, szerepekre kihegyezett, együtt mozgó profi klán.
3. Az egész módosítás azon a címen fut h azok ellen szól akik a top tetején üldögélnek és nem csinálnak semmit és/vagy szabin vannak.
Viszont pont nekik kedveznek. Az A-ban pl a top-ban lévő országok ott is fognak maradni és majd a "csókos" országokat felveszik klánba. Elég egy elérhetetlen törpe és egy etető a többi meg mivel max 1-2 sereg tudja visszatámadni bármilyen támadót így csak sereg kell és végig lehet vinni az A-n az országot.
De ue a helyzet máshol is. Pl Az 5. szinten 600 ha a lépési max és akiknek pl 3000 ha-ja van nem fogja érdekelni ha veszít területet, mert max küld egy 40.000es lovas sereget a szerencsétlenek ellen akik 600 ha-n próbálnak boldogulni...

4. Ha valóban a kiszámíthatóság lett volna a célja, akkor azt is lehetett volna ami eddig volt csak pontosabban. a köv körben rendeződik a pontlista.
5.Ne írja azt senki h "a módosításokat a bevezetés előtt megbeszélték és miért nem akkor írtam...." Nem azzal töltöm az életem h mindenféle fórumot olvasgassak és nem is a hódító az életcélom.
Eddig azért hódítóztam mert egy jól szervezett klán v szövi élvezetes játékot nyújtott és nem csak "tamagocsizást"...
A mostani módosítások után viszont számomra ez eltűnt és valószínű h több évi játék után abba is hagyom egy jóó időre az egészet.


....persze én "csak egy egyszerű hódítós játékos" vagyok/voltam aki némi szórakozást talált a játékban...
Na ezzel maximálisan egyetértek.
Szerintem a megoldás az lenne, hogy seregindulási értékek legyene ütésnél a meghatározók.
Ha indulásnál felfelé támadsz, akkor érkezésnél is úgy számoljon, hogy alulról ütöttél.