Quote:
Originally Posted by Remedy
Na. Engem erdekel. Mi van dontetlen eseten? Az mehet tovabb, aki utoljara a sotettel van, mint a knock out sakktornakon? 
|
A Hódító egy olyan stratégiai játék, ahol a csaták kimenetele rengeteg különböző tényezőtől függ. Ez igaz a konkrét sereges akciókra is, de a varázslatokra és az alvilági akciókra is.
Az egyszerűség kedvéért csak a sereges támadást részletezem, a másik két fajta hasonló elv alapján működik.
Amikor sereggel támadást indítasz egy másik ország ellen, akkor lezajlik egy csata.
Ennek jelenleg kétféle kimenetele lehet: vagy a támadó nyer, vagy a védekező nyer.
Nézzük mi lenne, ha lenne egy harmadik lehetőség is: a döntetlen. Döntetlen lehetne egy csata például ha a támadóérték és a védőérték megegyezik. Ez teljesen logikus felállás lenne. Azonban: mi történik ilyenkor? Mivel a támadó fél nem nyert, ezért nem jut be az országba. Ez a felállás teljesen megegyezik a "vesztett" kimenetellel, ezért értelmetlen. Esetleg a védekező fél nem volt fölényben, és nem tudta kivédeni a támadást. Ez esetben a támadó bejut, ez viszont már sokkal egyértelműbben a támadó oldal nyerését jelenti. Tehát bármilyen esemény történik is döntetlen csata esetén, az vagy a nyert, vagy a vesztett eredménnyel teljesen egyenértékű.
Ezek alapján egy külön kategória létrehozása (ami megegyezik egy már egyébként is létezővel) teljesen értelmetlen.
Emiatt nincsen a Hódítóban külön olyan lehetőség, hogy a seregek csatájakor döntetlen eredmény alakul ki.