A repülés néhány szabálya 	Beküldés ideje: 2006-10-03 	Beküldo: Peter 
1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer. 
2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek. 
3. A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az. 
4. Jobb lent lenni és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva. 
5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra kap. 
6. A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a pilóta rögtön izzadni kezd. 
7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még soha senki nem ütközött. 
8. A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A "nagyszerű" leszállások pedig azok, amelyek után a gép tovább használható. 
9. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig előre álljon. 
10. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le onnan veszed észre, hogy a rámpához csak teljes gázzal tudsz eljutni. 
11. A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és fordítva. 
12. Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt perccel korábban meg nem érkeztél. 
13. Tartsd távol magad a felhőktől. Megbízható források szerint a hegyek előszeretettel bujkálnak a felhők között. 
14. Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a felszállások számával (lásd az 1. pontot is). 
15. A sima leszállásnak három egyszerű szabálya van, de ezeket sajnos senki nem ismeri. 
16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűen taszítja őket. 
17. Ha az ablakból csak körbe-körbe forgó talajt látsz és az utastérből a zűrzavar hangjai szűrődnek, akkor a dolgok nincsenek egészen rendjén. 
18. A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebbezésnek helye nincs. 
19. A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát eddig mindig a föld nyerte meg. 
20. A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot a rosszul meghozott döntések gyarapítják. 
21. Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit magad is elkövessed. 
22. Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet. 
23. Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti magasság, a kifutópályán megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi pillanat. 
24. Vannak öreg, és vannak bátor pilóták. De öreg bátor pilóták nincsenek. 
		
	
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
				...ne gyere utánam, én is eltévedtem....
			 
		
		
		
		
		
		
	
		
		
	
	
	 |