View Single Post
  #1  
Old 10-10-2006, 07:07
Med Med is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 53
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default Seregek differenciálása

Azt hiszem, egy hosszabb távú, nagyobb munkával (bocsánatot kérek a fejlesztőktől ) lehetne a fajoknak különböző típusú és nevű egysége is - arra gondolok, hogy ne ugyanaz az elit álljon pl. a gnóm és az óriás barakkjában...

Így jobban közelíthetnénk a klasszikus fantasy-hez, illetve elkerülhetnénk olyan "irrealitásokat", mint a törpe lovas...

Szóval például ilyen egységei lehetnének egy elfnek (a köv. sajátos paraméterekkel):
- Hosszúíjász (4/7), Kósza (6/4), unikornislovas (7/3) - spec egység: felderítő (ha a katonák x%-át meghaladja, bizonyos % véderőtöbbletet ad)

Embernek példák:

- Alabárdos (3/6), Lándzsás (4/4), Hosszúkardos (6/5), Íjász (3/6) stb.

... ezek nyilván a teljesség igénye nélkül. Amit ettől várhatnánk, hogy realizálódnak a viszonyok (a törpének pl. nem az íjászat és a lovasság az erőssége, ugyanakkor egy gnóm inkább tényleg a varázslókra erősödhetne, az ork egységek támadóereje hatalmas lehetne, védereje viszont annyira nem, tehát mindent a klasszikushoz igazíthatnánk)

Vagyis kissé több izgalmat ígérne egy támadás kiszámítása illetve kivédése
Sponsored Links