Ven, a probléma felvetését jogosnak tartom, de nem tetszik a probléma megoldására tett javaslatod.
Jobban tetszene például egy olyan általános megoldás, hogy az 1A-ban lehessen
fajt váltani.
Az 1A az egyetlen csoport, amelyikben hosszú időt töltenek az orik. Ha valaki felment 1500 hekiről mondjuk 6000 hekire, akkor nem szívesen indul újra. Ha már nem tud tovább fejlődni, akkor miért ne válthatna fajt?
Ha valaki évek alatt létrehozott egy hatalmas országot, annak is változatosabbá válhatna a játék, ha fajt válthatna.
A fajváltás új taktikai elemet hozna az 1A-ba, így érdekesebb lenne a játék.
Természetesen a fajváltást csak komoly megkötésekkel lehetne alkalmazni.
Javasolt megkötéseim:
- Csak SZK-s ori válthat fajt.
- Fajváltáshoz a föld n százalékát le kell adni.
- Fajváltáshoz m millió aranyat le kell adni
Az első megkötés azért fontos, hogy ne lehessen visszaélni a fajváltással, valamint hogy korlátozva legyen a fajváltások száma. A másik két megkötés tovább nehezíti a fajváltást.
Én legszívesebben megszüntetném az újraindulást az 1A-ban és helyette vezetném be a fajváltást, de ez más téma.
Vélemény?