A hódító olyan játék ami sok időt igényel ahhoz, hogy sikeres legyél benne. További jellemzője az, hogy leszámítva a saját kezdeményezésű harcokat, olyan időpontban kell foglalkoznod vele amit más játékos határoz meg, az ellened irányuló akciójával. Ez sokszor éjszaka van, és azért van akkor (nem azért mert az éjjeli őrről, vagy Amerikából játszóról van szó), hogy a támadó elkerülje az ellenakciót.
Ha ezt végig gondoljuk, és nem hagyjuk, hogy a gondolataink elkalandozzanak, akkor le tudjuk vonni azt a következtetést, hogy míg az ellenakció veszélye nélküli támadást kezdeményező számára nem érdek az, hogy a célpontok éjszakára kevesebben legyenek, addig az éjszaka pihenni vágyó célpontok számára ez mégsem ideális.

A régi játékosok többségének megfelel a játék így, mert hírneve (nem a pontbeli) alapján nagy valószínűséggel a kutya sem meri piszkálni se éjjel, se nappal. A szabireform vagy az éjszakai játékfagyasztás szerintem hozhat a jelenleginél több ütésváltást.
A külön csoportrendszert, az így is kevés játékos miatt nem támogatom, helyette a rövidebb, - aktív játékidőhöz kötött- szabadság, egységes szabireform ( amibe beletartozik 1A-ban a klánszabadság) lenne jó.