View Single Post
  #146  
Old 06-17-2013, 22:41
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Még azt se feltétlenül mondanám, hogy megvan az összes ötlet, jöhet bármikor egy újabb.

Összesítésként -- csak címszavakban, nem túl hosszú a téma még, vissza lehet olvasni:

1, külön csoportrendszer, ahol éjszaka nem megy az idő

2, külön csoportrendszer, ahol folyamatosan megy az idő, de a szabi minimum ideje kevesebb

3, új fajok, amik bizonyos napszakra védelmet adnak, máskorra sebezhetőbbé tesznek

4, új személyiségek, amik bizonyos napszakra védelmet adnak, máskorra sebezhetőbbé tesznek

5, egységes szabireform: lehessen kisebb időszakokra is szabira menni, de a szabadság aktív játékidőhöz legyen kötve
A valódi életben számos olyan ok létezik, ami miatt a hódító időszakosan háttérbe szorul. Például nekem 3 hónapos gyerekem van, és örülök olyan éjszakáknak, amikor nem kell sereg miatt aggódnom és végre ki tudom magam aludni, szóval szerintem igenis szükség van ilyen időszakokra.
Avagy azok védelméül is szolgálhat, akiket napok óta támadnak és nem szabira menekül, hanem próbál helyt állni. 3-4 nap éjszakázás után fizikailag képtelenség tovább talpon maradni. Igenis jár mondjuk egy mf-nek annyi segítség ,hogy lehessen 1-2 nyugodt éjszakája.
És az indokokat lehetne még sorolni a végtelenségig...

1,2: a külön csoportrendszert nem támogatnám, mert már amúgy is vannak igen szellős csoportok, amik tovább ritkulnának

3: az új fajt támogatom, mert 13 év alatt eléggé befásult ez a játék. Kéne olyan változtatás, ami 100%-os újdonságot jelent, nem pedig egy kis módosítás. Amúgy a most választható fajok közül 2-3 csak elvétve szerepel aktív játékban. Egy, vagy több új faj megjelenése biztos, hogy tömeges kísérletezésbe torkollna, ami végre felpezsdítené ezt a nagy állóvizet. (vicc, hogy 1000 fős csoportban 8 soros a teljes krónika)

4. ez szerintem nem jó ötlet. egyértelmű utalás, hogy az ország gazdája éppen aktív, vagy nem aktív. ez olyan információ, ami túl értékes és eléggé felhasználható: ha sereget küldök nagy valószínűséggel számítok majd ellentámadásra, így DIREKT kicsalva az ellen seregét... Persze most is lehet erre spekulálni, de nem tudhatod , hogy az ellen épp aktív időszakában van, vagy nincs... egyszóval fölöslegesen túl sok információ, ami inkább hátrány, mint előny.

5. A szabadságra is ráférne a reform. Úgy gondolom, hgoy a minimális 72 óra szabi fölöslegesen sok. Illetve a mélyszabit, pontlistából való kikerülést is rövidebbre fognám. A túl sok szabis ország megöli a játékot. persze, ha lecsökken a csopi létszám akkor nehezednek a top feltételek, nőnek a távolságok stb... ezen is volna mit finomítani, hgoy játszhatóbb legyen a kis létszámú csopi is , de ez már másik téma..


Ezek a változtatások mindenki számára lehetőséget nyújtanak, ám senkit nem köteleznek semmire.
Reply With Quote