Quote:
Originally Posted by Ati
Ez a két mondat számomra üti egymást. Az aktív, mozgalmas, dinamikus játék lényege számomra pont az, hogy mindig úgy tudd átalakítani az országot, ahogy épp egy adott pillanatban kell.
|
Erre ugyanúgy lenne lehetőség, csak több idő alatt. Tehát meg kéne fontolni az országod, és szövetséged felépítését. Komolyabb stratégiára lenne szükség. Nem lehetne -a kvázi korlátlan tőkéből- 9 kör alatt teljesen átvariálni mindent. Így az életképesebb, jobban átgondolt szövetségek lennének előnyben, nem pedig a nagy tartalékkal* rendelkezők.
*Azért baj ez, mivel a tartalék megszerzése már rég nem stratégiai kérdés. Bárki tud 0 tudással milliárdokat csinálni, egyetlen dolog kell hozzá, idő. A hódítót én olyan játéknak ismertem/ismerem ami a ravaszságot, stratégiai érzéket díjazza, nem pedig a tamagocsis játékstílust.