Quote:
Originally Posted by Hex
a legnagyobb gond, hogy te alapnak gondolod a seregelengedést. Lehet ám folyamatosan mozogni is a pontlistában, hogy ne tudjon két körre állni...
|
mert elég alap

A folyamatos mozgás a pontlistában szintén nem egy ingyentaktika. nem tudom, hogy neked ezt hogy sikerült kivitelezned, de tekintve h nálam(meg gondolom azért pár emberkénél) ha 2 körre ugranak, akkor a következő 1-2 másodpercben mennek a seregek, ezért még mp-s frissítéseknél is jóesélyed van rá, h mire ugrasz, már kapod a sereget. Ha feltételezed, hogy 59mp-nél megy ki a sereg, ugorhatsz egyet 58kor és ha igazad volt, valóban nyersz vele. Ha tévedtél már megy rád a sereg és elngedsz, vagy beengedsz

Viszont ha ezt látták egyszer nálad, könnyen lehetséges h 1 perccel kv előtt fognak indítani, és azért a kv előtti x percet azért nem hiszem h másodpercenkénti ugrálással töltenéd. Nem mondom, hogy rossz taktika, de limitált felhasználhatóságú és kétséges sikerességű. Persze a legtöbb kevésbé alkalmazott taktika ilyen. Ezért nem nevezem ezeket alapnak, és nevezem alapnak az elengedést vagy a felugrást. Arról nem is beszélve, hogy ha mondjuk 3-4 vs 3-4 ben harcoltok a sikerhez elég sokszor többtízezres ugrások kellenek, csupán abból a célból, h odamenj a célponthoz, hogy tudj támadni. Ez mégcsak nem is taktika, mégis elég sokba kerül.
Mindenesetre örülök, ha vannak, akiknek 2-300milából megvan, hogy face-to face leverjetek mondjuk 2-3000 hekit egy 4-5 vs 4-5 harcban olyan ellenfelekről, akik vissza is akcióznak, nekem ez még eddig nem sikerült, de majd igyekszem előállítani ezt is
