View Single Post
  #58  
Old 08-24-2006, 10:51
Colony Colony is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 297
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szerintem is a hulla érdemelne valami erősítést, jelenlegi formájában nagyon gyenge.
Teljeskrónika, varázslatok, tekercsek, tolvajlási módosítások és egyéb ötletekkel azért nem értek egyet, mert pont ez a hulla sajátossága.
Szerintem nem ilyen bonuszokban kéne gondolkozni, hanem a haderejét kéne növelni, (ha nem is közvetlenül) azon belül is a támadást. Hiába a szintenként faji bonusz és a "nagy sereg", nem kompenzálja más fajok lakás és hadügyi tekercseit.

Ami engem zavar egy hulla felépítésénél az a rengeteg ház. Kevés benne a férőhely, sok kell belőle ezáltal nagyon magas a gyújtogatási arány.
Lehetne valami logikát is keresni benne, hogy a hullák nem alszanak stb. ezért a házakban kétszer annyian férnek el.
(Elsőre soknak tűnhet, de a többi faj tekercs bonuszai mellett ez még mindig kevés)
Következményként kevesebb ház, több barakkhely és fele akkorára csökkenne a gyújtogatás okozta "fenntartási költség".

Más irányból megközelítve, egy hullának magasabb szinten mindenképp kell tartania tornyokat.
Egyrészt a tízen-húszon akárhány sereges betámadások, másrészt az emberlopások, gyújtogatásokból eredő épület leállások miatt.
Lehetőségként megkaphatná a gnómféle toronybonuszt. A 30% toronybonuszhoz -5% torony és -5% íjász kéne, amit +10% elitre fordíthatna.
Kitámadásoknál csökkenne a védelem, viszont arányaiban sikeresebben támadhatnál.

Azonkívül tényleg vicces mikor hullától embert lopsz és a fele elpusztul útközben. Többen is említették, hogy ne lehessen tőle embert lopni.
(Mondjuk ezt személy szerint nem erőltetném)

Egyik se lenne olyan drasztikus változás, de egy picit erősítené.
Persze ezt nem mind egyszerre gondoltam, hanem vagy-vagy alapon, talán érdemes ezen irányokba is elgondolkozni.
Reply With Quote