View Single Post
  #7  
Old 08-17-2006, 13:01
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Exclamation ez sok lesz, de azt hiszem érdemes elolvasni ...

Quote:
Originally Posted by Massza Rex View Post
Szerintem az alaptémát kiveséztük, nagyjából minden okot beírtunk a támadások csökkenésére.
nemhiszem hogy a tekik miatt nincs támadás, de a játékstílusok tehát a varisabb hadi óriás a középre belőtt mindenes MF elf aki rejti az egységeit (és a 35% barrakkos hadis gnóm ami már jónak számit?! ) ez nonszensz... lent még megy a háború mert csak a tekilopás állandó erejű minden szinten, a többi a földterülettel változik és 4.-5. szinten még megy a dúlás mert nem okoz horribilisnek tűnő károkat. (csak az A-t megjárt 400-500 hekis ütéseket átélt veteránok nem halnak meg egy 70 hekis földvesztés okozta sokktól ), csak feljebb félnek, a B felé meg bevédenek és egyéb utakon akarnak kárt okozni, mert a sereggel való támadás kétélű, hiszen amíg megy rontást hozni az ellenre a sereg addig nem védi semmi az orit, míg ha le tudsz rengetni valakit akkor az biztosan nem renget vissza... így a tisztán hadik egyre inkább kiszorulóban vannak, és minden féle varisabb tolisabb valami jelenik meg aszerint hogy gnóm agy óriás-e az illető, amik persze már egymást nem tudják beverni sereggel csak segítséggel/átépüléssel.... (A-ban meg megint borul a dolog a közös raktár és a benne tárolható tekercsek miatt... ott színes megint ajáték mert van ork törpe is... igaz éppen tolis nincs és tisztán varis se nagyon, de az csak a kis létszám és nagy különbségek miatt van többnyire, persze még a termelő törpe és a klánraki létének is köszönhető - ugyanis egy-egy felmérés után át lehet épülni az ütéshez könnybben mint máshol...)
igazából tehát az alacsonyabb tekercshangsúly nem oldja meg azt a problémát hogy mernek-e akarnak-e ütni a játékosok, hisz ez csak vérmérsékelt kérdése, csak egyenrangúvá teszi a félvaris hadi óriással, a stabilan nagy erejű de törékeny, kevéssé szívós mindenre jól használható gnóm mal és az MFek kedvenc ezköze a titkolózó elffel a földfoglaló orkot, (hiszen másra nem jó, hiába a tekire bevédett (ezért az alapnál konstansan másfélszer erősebb) gnóm nem tudja lopni, egy óriás meg azért nem mert esetleg nem tart annyi tolit (hiszen azon spórolhat, mialatt bevédett tekire szintén) de egy (átlagban) MF elf bármior ha megláthatja a tisztán hadi orkot (hiszen ha nem az akkor nicns értelme annak a fajnak) akkor azt hazavágja akár akaratlanul is kiütve az orkot egypillanat alatt egy szöviháborúban egy kellemetlenül sikerült időzítéssel) a számos seregű erős törpéket (akik ráadásul kevés kovács és bányával is önellátóak) (ne tévesszen meg senkit a 25% malusz a varikra. feltenni azokat.. a varierejük nem kissebb, tehát ha ugyan bénán is teszi fel a varijait, átütni attól még nagy erő kell hozzá, mintha más 30% varitekis fajt akarnánk beártózni) és újra értelmes lehet az ember és a félelf is mint tolis, mert lesz kit lopni, mert nem csak a levédett tekijű fajok lesznek ileltve a lelophatod-ha-mersz-kockáztatni-hogy-ő-lop-le-téged elf lesz a játékban. ez talán segítene anynit hogy esélyesebb lesz pár meglévő játékstílushoz kialakított faj is...

(mert Ati ugyan azt mondta hogy minden stílushoz van faj, (amikor új faj ötletet kérdeztem meg, hogy van-e értelme megmutatni másnak is), de azt meg én nem állítanám hogy jelen körülmények között fentebb is életképes a legtöbb faj. persze nem játtszahatlan és jól lehet vele játtszani, de ahoz kell egyfajta elvetemültség, annyi szabadidő és sok tapasztalat, ami azért valljuk meg nem a legszélesebb réteg itt a játékosok között, hiszen nem sok családos ember pattan ki 3-kor az ágyból mert a tekiket kell rakosgatni, nehogy szétkapják az orkom, aztán rághatja a körmét munkában ha nem kómás, hogy túlélt-e az országa maddig ikor hazaér és megint minden körváltást figyelhet...
és azt hiszem nem lehet azért erre az a válasz, hogy akkor ne orkkal menjen... mert persze hogy a világ nem fair, meg nem a vágyaink szerint működik, de azért a hódítóban lehetne megadni mindenkinek egyenlő esély a nyerésre a saját stílusával... pláne hogy ez a játék főleg a hódításról és háborúrólszól, nem arról, hogy hogyan sunnyogjunk fedezve jól bevédve rengetve a veszélyesebb hadikat, felfele a pontlistán, pláne nem akkor, ha szívünk vágya az lenne hogy orkkal vagy törpével menjünk büszke seregekkel csatába, de mivel van egy erős hátránya ezeknek a fajoknak és ezáltal az általuk képviselt hozzájuk való játékstílusnak, ezért inkább választjuk a pötyörögve felfedezgetős utat.... (jó, én nem, de én egyetemista vagyok, nem téma az éjjel felkelés, sokszor tanulok a gép előtt, én itt tudok lenni hajnali 2-4ig éppen majd 8kor benézek és alszok 13 óráig, de ezt nem olyan sokan tudják megtenni, vagy akarják megtenni egy játék miatt... és mivel ők vannak töbebn nem hiszem hogy nekik kellene ahoz akalmazkodni hogy én hajnalban lehúzom az éjjelre őrizetlen maradt orkot tekire majd ártózok egyet rajta és miután hazavágtam reggel arra lép be az áldozat hogy éppen az orra eltőt gázolt keresztül rajta egy sereg, úgy legyengítve, amit csak kevés fajjal nem lehet megtenni... (a gnómot csak a mészár és a gyilok szedi le, az óriást meg csak a sereg... a többiből ki lehet szedni a tekit egy virrasztással, ha van. ha nicns akkor meg már mehet a sereg...) )

UI: remélem nem kavarodtam el nagyon és még érthető hoy szerintem hol van itt a probléma a sok mellékvágány ellenére is....

Last edited by Senki; 08-17-2006 at 13:04..
Reply With Quote