View Single Post
  #1890  
Old 03-18-2011, 18:36
Kalapácska Kalapácska is offline
Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Budapest XVIII. kerület
Posts: 361
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Ebben igazad is van,hogy ezek nem tudják megcsinálni, viszont azért 2 tuning műhelyt ne hasonlits egy hatalmas autógyárhoz és a Forma-1 egyik legpatinásabb mérnök csapatához. Klasszisokkal nagyobb mérnöki kapacitás és tapasztalat,megfelelő gyártási technologiák stb. Míg az AMG és a Brabus kész terméket javít fel (???)nem rendszereket tervez,csak bizonyos rendszerek alkatrészeit cseréli (nem gyártja...)mindezt egy nagyon de nagyon szűk réteg számára, addig a nagy gyár az autó eladhatóságát tartja szem elött sorozat gyártásban, ezért sem gurul ki minden autó full extrásan a legerősebb motorral.
Amúgy meg a Mercedes gyárt kamionokat is ahol a 2400 Nm-es nyomaték már gyengének is számít. Elvileg megvan hozzá a hátterük hogy megépitsék

Amúgy meg szerintem is fake-ek az adatok. nehezen tudom elképzelni hogy ennyivel erősebb lenne a Bugatti Veyron SS-nél. ez tartja a max sebbességi rekordot, mindezt egy 8literes V16-os szintén quadturbó motorral. potom 1200 lóerő és 1500Nm a max teljesitmény és nyomaték.
Ahogy említettem "kis helyen, kis mérteben" teherkocsi váltója elbírja csak egy kicsit nagy
F1 oda meg inkább repülőgép tervezők kellenek Lásd leggyengébb kocsi is képes nyerni (RED B....)
Minden gyári csapatnak a mérnökei és a műhyelye is teljesen független , csak a gyár anyagi háttre van mögöttük és semmi más
A tuningcégek pedig az általad említett feljavítást elég érdekesen végzik
Jó esetben a bloköntvény megmarad a többi dobós mert szart se ér és csinálnak minden alkatrészből újat , jobbat
Lehetne erről sokat írni még de fölösleges ....
Reply With Quote