Quote:
Originally Posted by Kalapácska
Hát a Brabus és az AMG se tudott olyat csinálni ami 1100Nm-től képes többet átadni tartósan , akár 100km-en keresztül 
Hát ha valaki ért a merci tuninghoz akkor ők igazán értenek hozzá 
Az Audi se tudta megoldani ezt a problémát az R8-ban , mert nekik meg a Tuareg váltóját kellet volna beépíteni viszont akkor már nem lesz sportkocsi a sportkocsi  (egyébként meg a Tuaregről is esnek le a váltók)
Harkocsi váltót meg berakni egy kicsit cinkes lenne az önsúly és a hely miatt 
Szóval egyenlőre még nincs , ez van .
A motor forgatónyomatéka attól még lehet ilyen bődületes érték , csak a váltóra nem lehet ráengedni és korlátozni kell....
|
Ebben igazad is van,hogy ezek nem tudják megcsinálni, viszont azért 2 tuning műhelyt ne hasonlits egy hatalmas autógyárhoz és a Forma-1 egyik legpatinásabb mérnök csapatához. Klasszisokkal nagyobb mérnöki kapacitás és tapasztalat,megfelelő gyártási technologiák stb. Míg az AMG és a Brabus kész terméket javít fel (???)nem rendszereket tervez,csak bizonyos rendszerek alkatrészeit cseréli (nem gyártja...)mindezt egy nagyon de nagyon szűk réteg számára, addig a nagy gyár az autó eladhatóságát tartja szem elött sorozat gyártásban, ezért sem gurul ki minden autó full extrásan a legerősebb motorral.
Amúgy meg a Mercedes gyárt kamionokat is ahol a 2400 Nm-es nyomaték már gyengének is számít. Elvileg megvan hozzá a hátterük hogy megépitsék
Amúgy meg szerintem is fake-ek az adatok. nehezen tudom elképzelni hogy ennyivel erősebb lenne a Bugatti Veyron SS-nél. ez tartja a max sebbességi rekordot, mindezt egy 8literes V16-os szintén quadturbó motorral. potom 1200 lóerő és 1500Nm a max teljesitmény és nyomaték.