Na igen. Számítható kárt okoznak.
Általános példát írok mert látom reagálni tudtok de a téma topichoz nincs ötlet..Aki fentebb van hadiként és régóta játszik annak elég tartaléka van ahhoz hogy oké begyújtották a házat nyerset kell venni megveszed, Ellopták az embereket? 1 kocsmával visszalopod a hullától. Megijedtél? Max kizökkensz. Te is berombolhatsz cserébe csak neki picit többe kerül meg esélyes hogy több lesz a költsége is.
Ártani árthat persze hogy fáj-Tolvajnál készültséget leviszik nullára kap addig 4 mészárt és már nem csak ti ölitek hanem a környék is lopja. Persze neki is van szövije de ő már " 10" körből kimarad. Miért ne lehetne hogy ő is lehúzza a katmorált? Ha van két Óriás a Szövetségben akkor simán kivonhatják addig a forgalomból amíg tart a háború. Vagy leszabizik mert azzal többre megy. Őrült aki a biztos szenvedést választja a jól bevált biztos helyett azonban ami tuti az sosem izgalmas.
Így nézve a tolvaj maximum egy szúnyog fentebb ami idegesít lecsapom és kész.
Biztos vagyok benne, hogy ti sokkal tapasztaltabbak vagytok nálam a játékot illetően. Arra szeretnék rávilágítani hogy egy tolvaj ország messze többet kellene, hogy tudjon mint jelenleg. Van 1 adott védelme se több se kevesebb. számolhatóan átütheted. Ha a seregedet útközben ölhetné már máshogy számolnál és mások is szívesebben választanák az akciók miatt.
Majd felhozzátok az elfet hogy ő miket véd. Mennyit árt?

Elolvastam ezt a kézikönyvet ott is leírták érthetően hogy mf vs mf be elvan de szövetségben már haszontalan.
Egyértelmű hogy megint fogok kapni 1-x ig nemtetszést aminek örülök mert bebizonyosodik az, általánosságban, hogy a játék színesebbé tételéhez kevés a +1% regenerálódás vagy 1-2+ morzsa. Akik pedig hadist játszanak régóta azok mára már nagymenők és a nagymenőknek nem érdeke az, hogy az ellenség ellen nagyobb legyen a rizikó. Pedig élveznétek garantáltan és meg is mozgatná a játékot.