Többen is jelezték, hogy a kérdés-felelet formájában működő válaszokkal nem boldogulnak, így hiába van leírva a kérdésükre a válasz, egyszerűen nem találják meg.
Ezért annak érdekében, hogy azok is megkapják a válaszokat a kérdéseikre, akik nem igazodnak ki az ügyfélszolgálati oldalunkon, lehetőséget biztosítunk arra, hogy saját megfogalmazásban legyen feltéve a kérdés. Ilyenkor a válaszra természetesen várni kell, és az esetek 99%-ában az azonnal hozzáférhető információt fogja a kérdező megkapni, de nem kell keresgélnie, hogy merre tovább az önkiszolgáló oldalon.
Hangsúlyozom, hogy a legtöbb esetben csak az az információ van válaszként elküldve, ami normál esetben azonnal elolvasható a
http://support.hodito.hu oldalon. A különbség annyi, hogy az önkiszolgáló rendszerben azonnal megkapod a választ, a saját megfogalmazásban elküldött kérdés esetén pedig várni kell rá. Konkrét segítséget most is csak azokban az ügyekben tudunk nyújtani, amikben eddig. Különösen fontosnak tartom kiemelni, hogy stratégiai kérdésekre továbbra sem válaszolunk! Stratégiai kérdésekkel kapcsolatban a fórumon várunk mindenkit szeretettel!
Bízom benne, hogy ez a bővítés azok számára is elérhetővé teszi a szükséges információkat, akiknek eddig problémát okozott az ezekhez való hozzájutás.
A kapcsolatfelvételre a Súgó menüpontban van lehetőség. (Súgó menüpont alja.)
Ez az üzenet egyelőre csupán a szűkebb, fórumozó közönség tájékoztatását célozza, mivel egyelőre még mi is csak ismerkedünk az új rendszerrel.