"A témához: ami meg az ötletedet illeti Zoli: egy nagy baj van vele: az életbe nem fog felemelkedni a katonai morálja annak akinek elindult lefele... jól meggondoltad? bevernek, tovább csökken. elbénázod, tovább csökken, és így egyre esélytelenebb vagy.... az ötlet nem lenne rossz, de valahogy mást kellene kitalálni (talán Ati nem erre találta ki, hogy a morálod a 75%hoz húzzon? nos ha nagyon gonoszak vagyunk, akkor húzzon a 60%hoz Aban és ha van ütésed akkor a 75%hoz... ). Ami meg a klánütés moráljavító hatását illeti, az jó ötlet... de nem féloldalas kicsit, hogyha nincs siker akkor csökkennie is kellene nem?
Válasz idézettel"
Nos igen, valóban van vele némi bibi. Éppen ezért jó egy felvetés, kell rajta finomítani.
Akkor, lehetne ezt úgy variálni, hogy minden sikeres klán akció után, + 1% vagy 2% támadóbónuszt kap a klán. Ami azt jelenti, hogy 10-20 sikeres kláncsata után, az adott klánnak, akár már +40% támadóereje is lehetne. Természtesen egyéni csatákra ez nem vonatkozik és a védekező klánoknál is hasonló képpen alakulna, azaz 1-1 sikeres védés után náluk ,a védőérték emelkedne. Ez az érték meg is jelenne a klánok mellett, a pontlistában, hogy továbbra is kiszámítható maradjon a játék.
Így valódi esély formálódna a TOP klán ellen, mivel aki rendesen végig járja a csoportot igen komoly védekező és támadó bónuszokra tesz szert, ezen felül meg, végképp lecsökkennének az MNT-k, mivel ez jelentené az egyetlen valós esélyt ellenünk.