Quote:
	
	
		
			
				
					Originally Posted by  Rob
					 
				 
				most miről beszélsz?   természetesen semmit nem kell csinálni. teljesen nyilvánvaló, hogy én néztem be. nincs semmi gond. elnézést, hogy ilyen hülyeségért nyitottam egy témát.  
			
		 | 
	
	
 Arról beszélek, hogy nem történt semmi olyan, amiben a support segíteni tudna, vagy amiben egyáltalán a support segítségét kellene kérni. 
Ezért nincs ilyen kapcsolatfelvételi lehetőség. A kapcsolatfelvételi lehetőségek között olyan opciók vannak, amikben a support ténylegesen tud segíteni, illetve ami problémák más módon nem oldhatók meg.
Nem véletlen, hogy olyan esetben, amikor saját figyelmetlenségről van szó, a support nem segít. Az ilyen esetek kizárásával megoldottuk, hogy a ténylegesen segítséget igénylő esetek átlagosan 
NÉHÁNY ÓRÁN BELÜL (!!!) meg lehessenek oldva.
A "megszűnt a support" az ugye azt jelenti, hogy augusztusban átlagosan 4 óra 9 perc alatt választ kapott mindenki, szeptemberben 5 óra 32 perc alatt választ kapott mindenki; és ebben bennevannak az elgépelt sms-ek is, amik csak havi 1x vannak feldolgozva, így a válaszidejük akár több hét is lehet, ami erősen növeli az átlagot.