View Single Post
  #22  
Old 10-29-2010, 09:39
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Rob View Post
most miről beszélsz? természetesen semmit nem kell csinálni. teljesen nyilvánvaló, hogy én néztem be. nincs semmi gond. elnézést, hogy ilyen hülyeségért nyitottam egy témát.
Arról beszélek, hogy nem történt semmi olyan, amiben a support segíteni tudna, vagy amiben egyáltalán a support segítségét kellene kérni. Ezért nincs ilyen kapcsolatfelvételi lehetőség. A kapcsolatfelvételi lehetőségek között olyan opciók vannak, amikben a support ténylegesen tud segíteni, illetve ami problémák más módon nem oldhatók meg.

Nem véletlen, hogy olyan esetben, amikor saját figyelmetlenségről van szó, a support nem segít. Az ilyen esetek kizárásával megoldottuk, hogy a ténylegesen segítséget igénylő esetek átlagosan NÉHÁNY ÓRÁN BELÜL (!!!) meg lehessenek oldva.

A "megszűnt a support" az ugye azt jelenti, hogy augusztusban átlagosan 4 óra 9 perc alatt választ kapott mindenki, szeptemberben 5 óra 32 perc alatt választ kapott mindenki; és ebben bennevannak az elgépelt sms-ek is, amik csak havi 1x vannak feldolgozva, így a válaszidejük akár több hét is lehet, ami erősen növeli az átlagot.
__________________
Hódító * Queosia